Gå til innhold

Soppinfeksjon i underlivet. Sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en stund vært plaget av kløe og svie i underlivet, så jeg kjøpte Canesten på apoteket og behandlet først med tabletten som føres inn i kjeden, og fortsetter nå behandlingen med kremen som følger med.

Bør jeg holde meg unna sex under behandlingsperioden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du har sopp, så er det ikke noe særlig digg å ha sex uansett. Men om man ikke klarer, hadde jeg brukt kondom

Anonym poster: d44e94a220e4e2385862b7360a2d823d

Skrevet

Hvis du leser pakningsvedlegget som følger med slik man alltid skal gjøre står det klart og tydelig at man skal unngå samleie ;)

Anonym poster: 09e1228318bbc2772f84c331395550eb

Skrevet

Da jeg debuterte hadde jeg en soppinfeksjon. Dette var jeg ikke klar over akkurat da, og fire-fem dager etter jeg og min daværende kjæreste hadde hatt samleie fikk han et ekstremt utslett på pikken. Dette kom igjen etter hver gang jeg og han hadde sex. Jeg fant senere ut at jeg hadde en soppinfeksjon, behandlet meg, og utslettene hans forsvant. Han trodde jo at jeg hadde smittet han med en kjønnssykdom og ikke var jomfru likevel. :P Best å holde seg unna sex når man har sopp, tror jeg.

Anonym poster: de779aeaba1cd199f83d003fe25afbfd

Skrevet

Man burde unngå samleie til den er borte eller bruke kondom. Din partner bør også bruke salven litt hvis dere hadde sex før du begynte på soppkuren.

Anonym poster: 45feb8210f5f79477e4cbb2d96befe9d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...