Gå til innhold

Er man mindre verdt som singel?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sett fra et ekstremt kynisk og makro-perspektiv, så er single mennesker kun en verdi så lenge de kan arbeide.

Det viktigste mennesker gjør, er å tilføre nye mennesker til systemet.

Single menn har da til alle tider befruktet gifte kvinner :opplyser:

Èn mann bringer spermen, en annen hjelper til med oppdragelsen. Arbeidsdeling på familienivå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid sett ned på folk som konsekvent sier "vi" istedenfor "jeg", så i mine øyne er de mindre verd enn single.. En ting er ihvertfall sikkert, og det er at de kommer til å føle seg veldig svake den dagen de blir alene (og det skjer med alle før eller siden)

• Liker 1
Skrevet

Sett fra et ekstremt kynisk og makro-perspektiv, så er single mennesker kun en verdi så lenge de kan arbeide.

Det viktigste mennesker gjør, er å tilføre nye mennesker til systemet.

Vel, sett fra et minst like kynisk overordnet perspektiv så kommer foreldres verdi an på hva slags mennesker de tilfører systemet. Dersom de tilfører mennesker som ikke kommer til å arbeide så er jo det også en nettokostnad for samfunnet, så det der går begge veier når man setter det på spissen.

Skrevet

Ja, single er mindre verdt. Særlig de som skriver sutretråder om det, kjøp dere en jævla katt.

Anonym poster: b1d6c1c7c93bfa2f501ad584d70d43c0

Skrevet

Det er mange kategorier av single, og én av kategoriene er særlig utbredt i min omgangskrets. Det er de frivillig single, disse som knuller damer i ett kjør. Disse kontollerer damestrømmen selv, nærmest som de regulerer vanntilførsel i dusjkrana. Denne typen single gutter er høyt etterspurt og har følgelig høy verdi.

Skrevet

Ja, man er helt klart mindre verdt om man er singel. Får man seg kjæreste, stiger man på verdighetsskalaen, men blir det slutt, havner man på null igjen.

Dette er det teiteste spørsmålet jeg har hørt. Alle mennesker er like mye verdt! Kanskje ikke massemordere, voldtektsmenn og utøvende pedofile. Men stort sett er alle like verdifulle. Ingen er mer verdt enn andre.

Skrevet

Alle mennesker er like mye verdt! Kanskje ikke massemordere, voldtektsmenn og utøvende pedofile. Men stort sett er alle like verdifulle. Ingen er mer verdt enn andre.

Så...er alle like mye verdt eller er de ikke det?

Skrevet

Dette var et særdeles merkelig spørsmål.

Skrevet

Så...er alle like mye verdt eller er de ikke det?

Hehe, alle som ikke bevisst gjør onde ting mot andre mennesker!

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Hvordan/hvorfor/hvor er det du opplever at single blir sett på som mindre verdt?

Jeg skjønner egentlig ikke helt spørsmålet, for jeg har aldri opplevd det slik og klarer ikke helt å se for meg en situasjon hvor jeg skulle gjort det.

Skrevet

Spørsmålet er selvsagt helt skrudd, men da går det jo an å bruke en skrudd logikk i svaret. Dette tolket jeg som et åpent spørsmål så jeg bare valgte meg en tilfeldig innfallsvinkel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...