Gå til innhold

Avføringsmiddel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

På mandag skal jeg på en coloskopi(?)-undersøkelse, og må derfor ta avføringsmidler (Laxabon og Toilax) på søndag. Er det slik at man sitter på do hele dagen, og må på do hele tiden? Hvordan funker det egentlig? Har virkelig ikke lyst å springe på do hele dagen, hadde vært greit hvis det var sånn maks to ganger, heh. Noen med erfaringer som kan fortelle meg hva som skjedde med dere?

Anonym poster: 017f9ee01f0feb1d023338978997e64c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter de to første toilax tabelettene om morgenen var det ikke noen stor forskjell men bæsjen var bløtere. Etter kveldstablettene ble det litt mer at jeg måtte på do, men langtfra hele tiden. Gikk ganske fint. Etter at jeg brukte rektalvæska kom trangen nærmest momentant, men klarte å holde meg i et par minutter. Vet ikke om det er nødvendig å holde seg eller ikke. Har ikke prøvd laxabon

Anonym poster: 7b777b823a6238a27d3adbbd0e9439e4

Skrevet

Jeg gikk vel på do en 4-5 ganger i løpet av dagen. Når man først får fart på sakene kommer det ganske mye ganske fort:p men fikk veldig dårlig tid når jeg først merket det, så for guds skyld ikke gå noe sted..<br /><br /> Anonym poster: 9d41ee8b1e57bfd300e2797a1fe612b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...