Gå til innhold

gravid?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lest alt for mye om symtomer nå, så er litt sånn redd for at jeg kan være gravid..

Har vært nedfor, svimmel, kvalm, hatt ømme bryster, og slitt med hodepin vært rett og slett utslitt, i nesten 2 uker nå. Dette førte til at jeg tilslutt tok en test, idag. Den førstr jeg tok ble ugyldig, så kjøpte en til rett etter på, men hev innpå med kaffe for å kunne pisse igjen. Var dette dumt gjort, siden det var på kvelden? Testen viste negativt, men jeg får det ikke ut av tankene likevel. Må jeg ta en ny test? Har det noe å si t jeg tok test på kbelden rett etter kaffe/vann-inntak?

Jeg går på cerazette,og slurver aldri med pillene. Men pga at man aldri får mensen av de så blir jeg usikker likevel om de faktisk funker. Er det noen her som har blitt gravid på de pillene?

Og jeg orker egentlig ikke mer styr om å kjøpe en tredje est, men er det lurest å gjøre det?

Huff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt en test til på morgenen da HCG nivået er høyest. :)

Skrevet

Ja man kan ikke hive innpå ved væske og teste seg på kvelden hvis man er kort på vei, fordi da blir testen negativ uansett. Hvis jeg ikke tar helt feil så får man ikke eggløsning hvis man ikke har mensen (selv om mensen ikke automatisk betyr at man får eggløsning).

Jeg har selv trudd at jeg har vært gravid noen ganger og fått massevis av symptomer men var ikke gravid. Kroppen kan narre oss når vi trur at vi er gravid. Selv om du kanskje fikk symptomene først så kan de har blitt verre av at du tenker på at du kanskje er gravid. Symptomene du nevner kan være noe annet, alle kan være pga stress (ok kanskje ikke ømme bryster), og ømme bryster kan være pga p-pillene dine selv om du kanskje ikke har hatt det før.

Hvis du virkelig trur at du er gravid så kjøp en ny teste i morgen hvis det er et søndagsåpent apotek der du bor, og ta den mandags morgen, eller kjøp en på mandag og ta den på tirsdags morgen. Eventuelt kan du slutte på pillen og se om mensen kommer, og kanskje bytte til en annen pille så du får mensen hver mnd og slipper å være nervøs pga kanskje gravid :)

Anonym poster: b936bba1c56c89d89c3a0174d32df20e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...