AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #21 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg synes du burde ringe uansett. Det føles kanskje litt bedre nå, men det går ikke over på et blunk. Det går bra, kanskje du føler for å skrive til dem en annen gang Mhm... Anonym poster: 1fa6501fb169aa5ecbb1e34f796a10d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #22 Del Skrevet 17. september 2012 Det hjelper ikke med en slik holdning, TS. "Jeg vil ikke plage de, fordi de bryr seg egentlig ikke, de bare jobber som miljølærer/helsesøster" og "Jeg vil snakke med noen, men jeg vil ikke bry dem". Hvis du vil bli bedre, så må du be om hjelp. Ingen kan lese tankene dine, ingen kan vite at du har det vondt hvis du ikke sier det selv. Hvis du virkelig ønsker å bli bedre, så må du nesten aktivt jobbe med det selv. Jeg er lei for at jeg er litt streng med deg nå, men jeg tror jeg er nødt til å være det, for din skyld - Therese Anonym poster: 52238dd9afe5429bd9bbabc27a423bdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #23 Del Skrevet 17. september 2012 Det hjelper ikke med en slik holdning, TS. "Jeg vil ikke plage de, fordi de bryr seg egentlig ikke, de bare jobber som miljølærer/helsesøster" og "Jeg vil snakke med noen, men jeg vil ikke bry dem". Hvis du vil bli bedre, så må du be om hjelp. Ingen kan lese tankene dine, ingen kan vite at du har det vondt hvis du ikke sier det selv. Hvis du virkelig ønsker å bli bedre, så må du nesten aktivt jobbe med det selv. Jeg er lei for at jeg er litt streng med deg nå, men jeg tror jeg er nødt til å være det, for din skyld - Therese Anonym poster: 52238dd9afe5429bd9bbabc27a423bdd Takk for svar Anonym poster: 1fa6501fb169aa5ecbb1e34f796a10d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lupi Skrevet 18. september 2012 #24 Del Skrevet 18. september 2012 Som flere her nevner: prat med noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #25 Del Skrevet 18. september 2012 Som flere her nevner: prat med noen! Kanksje, Lupi Anonym poster: 1fa6501fb169aa5ecbb1e34f796a10d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakkerunge Skrevet 22. september 2012 #26 Del Skrevet 22. september 2012 Er det noe spesielt som har skjedd, som kan ha utløst denne depresjonen/angsten? Jeg håper du ringer denne personen du vet vil hjelpe deg - jeg er sikker på at h*n vil sette pris på at du ringer og ber om hjelp. Det er lite som gir en mer enn det å få hjelpe noen man er glad i. Så ring du, kjære ts - h*n ønsker å få lov til å bry seg om og hjelpe deg <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norsk Fluesopp Skrevet 26. september 2012 #27 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg skjønner godt hvordan du har det. Jeg er litt slik som du (jeg er 21 år) og helt fra jeg var 11 år har jeg gått til psykolog og begynt hos BUP. Det er ingen skam eller uvanlig å prate med noen proffesjonelle. Hvis du velger å oppsøke dem som jeg anbelfaler deg å gjøre så være nøye med å få en som forstår deg som person og hvis du ikke får det så er det bare å si til foreldrene dine at du ønsker en annen person å prate med. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 26. september 2012 #28 Del Skrevet 26. september 2012 Typiske tegn på depresjon, ta det opp med legen din, få en sykemeldig, prøv å spis bra, tren og generelt hold kroppen i form. Du kan vel også prøve f.eks cipralex eller lignende legemidler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå