Gå til innhold

Ditt aller herligste sidesprang...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enkelt og greit, hva er det beste sidespranget du har hatt? Og hvordan skjedde det?

Anonym poster: 7234f5ce0b8e34ad0bbfe8ec9cd14674

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utroskap er ikke herlig.

Anonym poster: c0fd325accfa663222e6c432c961af4c

• Liker 3
Skrevet

Mann her.

Jeg hadde akkurat blitt sammen med ei dame da en kollega la an på meg på et utested. Jeg visste ikke at hun var så seksuell, men det ble en utrolig deilig natt jeg aldri glemmer. Og når er det 20 år siden eller no. Hun hadde kropp som en gud under klærne vi alle ellers så på jobb.

Ingen tok skade av det - jeg fortsatte mitt forhold og fikk to flotte barn med henne jeg var sammen med.

Skrevet

Etter å ha vært gift i 9 år traff jeg en mann på et utested og hadde sex med ham på toalettet der. Det var en seksuell kjemi jeg aldri har opplevd maken til og det førte til at vi utvekslet nr og møttes i skjul hjemme hos ham flere ganger. Best sex ever! Nå er vi samboere :-D

Anonym poster: f6acfd72fcc42567d642f3934623aafb

Skrevet

^ må bare legge til at det var første gang jeg var utro.

Anonym poster: f6acfd72fcc42567d642f3934623aafb

Skrevet

Mann her.

Jeg hadde akkurat blitt sammen med ei dame da en kollega la an på meg på et utested. Jeg visste ikke at hun var så seksuell, men det ble en utrolig deilig natt jeg aldri glemmer. Og når er det 20 år siden eller no. Hun hadde kropp som en gud under klærne vi alle ellers så på jobb.

Ingen tok skade av det - jeg fortsatte mitt forhold og fikk to flotte barn med henne jeg var sammen med.

Fortalte du om utroskapen til henne du var sammen med, eller levde du på en løgn hele den tiden?

Anonym poster: c0fd325accfa663222e6c432c961af4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...