Gå til innhold

Motivasjon

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fellesskap, og en jeg kan dele gleder, sorger, husarbeid og humor med.

Tror jeg.

Men siden jeg enda ikke har "jaget etter" noen partner, så er jeg ikke sikker på om det er slik det fungerer i praksis.

Skrevet

Fellesskap, en jeg kan dele opplevelser og hverdager med, og som kan inspirere meg til å utvikle meg og for det meste være en god utgave av meg selv. Jeg har det supert alene også - lager meg god mat, er aktiv, har flotte venner. Så en kjæreste må kunne tilføre meg endel (så mye som mulig :ler: ) av disse motiverende faktorene for at det skal være verdt det.

Anonym poster: 50a245dc3d45481a4fc8a4e150d0195d

Skrevet

Jeg har heller ingen motivasjon for å jakte på en partner. Har det så bra alene. Motivasjonen min kommer først idet jeg blir forelsket i noen. Da er galskapen løs og jeg gjør nærmest "hva som helst"..

Skrevet

Jeg har heller ingen motivasjon for å jakte på en partner. Har det så bra alene. Motivasjonen min kommer først idet jeg blir forelsket i noen. Da er galskapen løs og jeg gjør nærmest "hva som helst"..

Forelskelsen er den sterkeste motivasjonen.

Men det er ikke nok. Uten vennskap, respekt og omtanke - ifra begges side - så har forelskelsen ingen verdi.

Skrevet

Men da er det ingen grunn til å søke.

Nei, og derfor kaster jeg ikke bort andres tid heller.

Skrevet

En å dele hverdagen med rett og slett, en å være glad i og elske, og som elsker meg tilbake. Jeg føler ikke at livet mitt er komplett når jeg er alene. litt trist(?), men sånn er det. Selv om jeg har trivdes som singel i 4 år så føles ikke livet komplett. Jeg vil være en del av to. Med alt det innebærer av både opp og nedturer. :)

Skrevet (endret)

Jeg lurer på hva som egentlig motiverer ulike folk til å søke en partner.

Og poenget er da altså ikke å svare politisk korrekt, men 100% ærlig og oppriktig.

Er motivasjonen f.eks å få ferdiglaget mat og vasket klærne, så skriv det.

Eller hvis f.eks motivasjonen er å få bedre økonomi, så skriv det.

Med andre ord; alle ulike typer motivasjon er av interesse. Og selvfølgelig ikke bare de som er av en direkte praktisk art.

Hva er det som motiverer deg for å være så interessert i hvordan andre forholder seg og lever?

Endret av Arabella
Skrevet

Hva er det som motiverer deg for å være så interessert i hvordan andre forholder seg og lever?

Det er interessant å vite hva som motiverer andre. Syns jeg.

Skrevet

Det er interessant å vite hva som motiverer andre. Syns jeg.

Synes du det er lærdom å hente da, i vid betydning? Noe som kan komme til anvendelse for deg?

Skrevet

Synes du det er lærdom å hente da, i vid betydning? Noe som kan komme til anvendelse for deg?

Tja, det kan jeg ikke si før jeg vet hva som faktisk motiverer mange andre.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Tja, det kan jeg ikke si før jeg vet hva som faktisk motiverer mange andre.

Det er merkelig at du forventer utfyllende og utleverende svar fra andre, når du selv aldri svarer på direkte spørsmål.

Du har fått mange svar på hva som motiverer andre. Hvorfor kan ikke du svare på det Arabella spør om?

Skrevet

Det er merkelig at du forventer utfyllende og utleverende svar fra andre, når du selv aldri svarer på direkte spørsmål.

Du har fått mange svar på hva som motiverer andre. Hvorfor kan ikke du svare på det Arabella spør om?

Jeg syns det er interessant på et generelt grunnlag. Altså hva som motiverer andre når det gjelder parforhold. Kan jo være at det er noe jeg ikke har tenkt på.

Forventer forøvrig ikke at noen skal utlevere seg; folk er jo veldig flinke til å bruke AB selv om man allerede er anonyme her.

Skrevet

Motivasjon: En å dele alt med. Nærhet, trygghet, sex, opplevelser, gode dager, dårlige dager.

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Alt egentlig?

Noen å flørte med

Noen som bidrar til å gjøre de dagligdagse tingene morsommere/hyggeligere

Noen å ha sex, intimitet og kos med

Noen å dele humor og hverdagslige rariteter med (slenge dritt til tv-programmer)

Noen å prate med om alt mulig

Noen å småkrangle med

Selvbekrefelse - Andre ser at man har draget/får det til

Bedre råd, mindre lån og slike ting er bare en positiv effekt av det hele, og ikke noe jeg tenker på. Siden jeg sitter godt i det økonomisk selv, så ønsker jeg bare at hun gjør det hun trives med så lenge hun bidrar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...