Steinar40 Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Jeg lurer på hva som egentlig motiverer ulike folk til å søke en partner. Og poenget er da altså ikke å svare politisk korrekt, men 100% ærlig og oppriktig. Er motivasjonen f.eks å få ferdiglaget mat og vasket klærne, så skriv det. Eller hvis f.eks motivasjonen er å få bedre økonomi, så skriv det. Med andre ord; alle ulike typer motivasjon er av interesse. Og selvfølgelig ikke bare de som er av en direkte praktisk art.
Gjest Purple Haze Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Kjærlighet, fellesskap og sex.
Sweet77 Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Jeg ville bare ha han, og det var heldigvis gjensidig. Holder det?
Gjest Tidssone Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 (endret) Jeg vil elske en som elsker meg. Endret 14. september 2012 av Tidssone 1
Steinar40 Skrevet 14. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2012 Jeg ville bare ha han, og det var heldigvis gjensidig. Holder det? Jeg tenker på alle motivasjoner. Som regel er det mer enn bare en ting som motiverer. Vil jeg tro.
Gjest Tidssone Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Som regel er det mer enn bare en ting som motiverer. Vil jeg tro. Nei. For meg er det ikke flere motivasjoner.
Gjest Wei Wei Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 Jeg vi finne en nær person man kan leve hele livet sammen med. En partner, lagspiller og støtte uansett hva som skjer.
Steinar40 Skrevet 14. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2012 Jeg vi finne en nær person man kan leve hele livet sammen med. En partner, lagspiller og støtte uansett hva som skjer. Men når man egentlig klarer seg godt selv; hva er da motivasjonen i det?
Gjest Tidssone Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Men når man egentlig klarer seg godt selv; hva er da motivasjonen i det? Å elske noen som elsker en tilbake.
Steinar40 Skrevet 14. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 14. september 2012 (endret) Å elske noen som elsker en tilbake. Ja, man kan vel kalle det for en motivasjon; selv om jeg personlig ser på det som en forutsetning. Hvis ikke det er oppfylt så blir det ihvertfall ingenting, slik jeg ser det. Endret 14. september 2012 av Steinar40
Gjest Lurifix Skrevet 14. september 2012 #11 Skrevet 14. september 2012 Kan ikke si at jeg noen gang har hatt motivasjon til å jage etter jenter. Men siste 2 årene har jeg hatt lyst på en kjæreste og ikke pga regelmessig sex utrolig nok. Vet faktisk ikke nøyaktig hvorfor. "Det hadde vært fint". Synes den følelsen av å ha lyst på en kjæreste er skikkelig irriterende. Har ingen motivasjon til å gjøre noe med det heller. Ikke at jeg kan gjøre noe med det.
Gjest Tidssone Skrevet 14. september 2012 #12 Skrevet 14. september 2012 Ja, man kan vel kalle det for en motivasjon; selv om jeg personlig ser på det som en forutsetning. Hvis ikke det er oppfylt så blir det ihvertfall ingenting, slik jeg ser det. Men spørsmålet i denne tråden er vel hva som er motivasjonen til de som svarer. For meg er dette den eneste motivasjonen. Dersom du lurer på hva forutsetningene for et forhold er, må du nesten lage en egen tråd for det. ;
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #13 Skrevet 14. september 2012 Å ha selskap i hverdagen. Anonym poster: d25269839cde14679b658ff6acab5e72
Steinar40 Skrevet 14. september 2012 Forfatter #14 Skrevet 14. september 2012 Men spørsmålet i denne tråden er vel hva som er motivasjonen til de som svarer. For meg er dette den eneste motivasjonen. Dersom du lurer på hva forutsetningene for et forhold er, må du nesten lage en egen tråd for det. ; Jeg kan forstå at du ser på det som en motiverende faktor, men er du ikke enig i at det samtidig er en forutsetning?
Gjest Tidssone Skrevet 14. september 2012 #15 Skrevet 14. september 2012 Jeg kan forstå at du ser på det som en motiverende faktor, men er du ikke enig i at det samtidig er en forutsetning? For meg er det motivasjonen til at jeg gidder å søke etter en partner. Spørsmålet i denne tråden var hva motivasjonen er. Hva er din motivasjon?
Steinar40 Skrevet 14. september 2012 Forfatter #16 Skrevet 14. september 2012 For meg er det motivasjonen til at jeg gidder å søke etter en partner. Spørsmålet i denne tråden var hva motivasjonen er. Hva er din motivasjon? I øyeblikket har jeg ingen motivasjon. Og det er vel da også hovedgrunnen til at jeg laget denne tråden.
auto Skrevet 14. september 2012 #17 Skrevet 14. september 2012 Jeg har lyst på elske og bli elsket. Enkelt og greit.
Gjest Tidssone Skrevet 14. september 2012 #18 Skrevet 14. september 2012 I øyeblikket har jeg ingen motivasjon. Og det er vel da også hovedgrunnen til at jeg laget denne tråden. Men da er det ingen grunn til å søke.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #19 Skrevet 14. september 2012 Jeg har lyst til å elske noen, og bli elsket tilbake. Være to sammen i et felleskap - vi to, ikke deg og meg. Jeg har lyst på en armkrok å ligge i, f.eks. når jeg ser på film, eller en som holder rundt meg på konsert. Altså - kjærlighet, felleskap og nærhet. Men det er ingen motivasjon. Det er et ønske. Jeg kjenner at jeg ubevisst (?) er på leting, men jeg tørr aldri gjøre noe spesifikt for å endre på situasjonen. Tar det som det kommer, og håpe at jeg møter noen. Håper at den som passer for meg og omvendt tørr å ta initiativ, for det tørr ikke jeg. Anonym poster: 11b33c0534136919130dfb858bfe1554
Anglofil Skrevet 15. september 2012 #20 Skrevet 15. september 2012 Å bli elsket og få elske noen tilbake. Ha noen å dele gleder og sorger med. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå