Gå til innhold

Han kommer så fort..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min kjæreste kommer etter under 1 minutt hver gang, om vi har sex, om jeg runker han eller suger han! Noen tips?

Anonym poster: ff9c30ae59930f4147f232fff8e50045

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må trene seg når han runker, samt har samleie med deg. Stopp-start teknikken (stoppe opp rett før han kommer). Min kjæreste var helt lik i begynnelsen, men etter å ha trent på å holde igjen holder han mye lengre.

Anonym poster: efdc732e421c01e6e263b0fa845766de

• Liker 1
Skrevet

Han trenger ikke trene seg til å bli annerledes. Det er farlig og kan føre til at han til slutt ikke har evnen til å oppnå orgasme, du må godta at det er slik det er, så kan han tilfredsstille deg med tunge, eller fingre om han ikke vil bruke tunge.

Anonym poster: 8fa17f14a7589e421c1a23cfdeca0a24

• Liker 1
Skrevet

Han må trene seg når han runker, samt har samleie med deg. Stopp-start teknikken (stoppe opp rett før han kommer). Min kjæreste var helt lik i begynnelsen, men etter å ha trent på å holde igjen holder han mye lengre.

Anonym poster: efdc732e421c01e6e263b0fa845766de

Akkurat dette rådet gav Ken Purvis, en meget anerkjent Urolog som holder til like ved sjølyst i Oslo som råd til min mann da vi slet med det samme.

Google han gjerne ;) for å sjekke autentiteten.

Og jeg personlig kan skrive under på at dette virkelig virker.

I mellomtiden, mens dere øver, la han gi deg orgasme først, før du rører han.

Anonym poster: aebb70de5985b3557b16f7a3c074c371

Skrevet

Akkurat dette rådet gav Ken Purvis, en meget anerkjent Urolog som holder til like ved sjølyst i Oslo som råd til min mann da vi slet med det samme.

Google han gjerne ;) for å sjekke autentiteten.

Og jeg personlig kan skrive under på at dette virkelig virker.

I mellomtiden, mens dere øver, la han gi deg orgasme først, før du rører han.

Anonym poster: aebb70de5985b3557b16f7a3c074c371

Da prøver vi dette! Høres veldig enkelt og greit ut egentlig, ihvertfall så lenge vi er to om å prøve å endre på dette. Tusen takk for flotte råd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...