dobri123 Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Heihei. I natt våknet jeg av at min kjæreste rett og slett hadde samleie med meg mens jeg sov!! Jeg har opplevd at min eks kjæreste også gjorde dette et par ganger. Jeg spurte han da hvorfor han gjorde dette, men da lo han bare og fant egentlig kun humor i det. Jeg kan ikke akkurat si jeg blir sint på han, mer forvirret ettersom vi hadde samleie rett før jeg la meg noe som ikke var mange timene før dette. Vi har et greit sexliv, derav vi er sammen nesten hver dag! Da jeg istad sendte han en melding og lurte på hvorfor han gjorde dette fikk jeg til svar : ''Jeg vet ikke, visste jo at du kom til å våkne uansett:) elsker deg'' Noen andre som har opplevd dette? Kan vel ikke være så forbanna vanskelig å vekke meg å si han er kåt?
Frk.Tyttebær Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Rar ting å gjøre... men jeg hadde bare blitt glad tror jeg 4
Gjest Raindrops Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Jeg elsker å bli vekket slik, og synes ikke det er rart i det hele tatt. Men jeg har også den (u)vanen at jeg tafser på både meg selv og andre i søvne, så det kan være derfor jeg ser på det som veldig greit. Kanskje han bare tenner litt på det, at det føles litt forbudt, han liker å vekke begjæret ditt mens du ikke er bevisst på hva han gjør eller kanskje han bare ville prøve noe nytt. Hvis dette ikke er greit for deg så må du jo bare si ifra om det med en gang. 5
dobri123 Skrevet 14. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2012 Det er forsåvidt greit for meg så lenge han ikke kommer i eller på meg mens jeg sover, der har jeg satt en grense! Så lenge han blir fornøyd og jeg ikke kommer til skade er det ikke så mye å bli sur for. Ihvertfall sånn jeg ser på det! Hadde jo selvfølgelig satt pris på om han bare vekket meg noenganger, selvom det da ikke er nødvendig. Fint å se andre også har erfaring ved dette!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Jeg synes det er uhørt når man ikke har snakket om det og funnet ut om det er greit eller ikke. Man samtykker jo ikke til samleie når man ligger og sover! Anonym poster: 309dfc18e14ae2c800fbaf1eec0ce493 2
Litia Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 Jeg tror dette varierer veldig fra person til person, og er egentlig en ting man bør prate om før det blir gjort, så er man sikker på at man ikke tråkker over noen grenser. Hva andre mener om dette (liker det/liker det ikke) har egentlig ikke så mye å si, alt handler om hva du tenker om saken.
Gjest Raindrops Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 (endret) Jeg synes det er uhørt når man ikke har snakket om det og funnet ut om det er greit eller ikke. Man samtykker jo ikke til samleie når man ligger og sover! Anonym poster: 309dfc18e14ae2c800fbaf1eec0ce493 Det er jeg enig i. Det kan være vanskelig å vite på forhånd hvordan den andre oppfatter situasjonen. Noen vil se på det som et overgrep, noe det teknisk sett også er, selv om det ikke nødvendigvis er ment slik. Så det kan være greit å lufte idéen på forhånd, så slipper man stress. Endret 14. september 2012 av Raindrops 1
dobri123 Skrevet 14. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2012 TS her! Var ikke meningen å poste dette for å se om andre likte det, men rett og slett for å se om det er flere som har erfaring med dette. Syns det var litt spesielt, så var greit å få bekreftet at flere har opplevd det samme
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 Må si at jeg absolutt ikke er komfortabel med tanken på at noen jeg er sammen med har sex med meg mens jeg sover ... Men folk har forskjellige grenser, tydeligvis. Jeg er overrasket over svarene her, selv ville jeg sagt at det er uakseptabelt av partneren og at det grenser mot et overgrep. Anonym poster: 26aef9f910aaf83fa4a84436b85110cc 2
Gjest Raindrops Skrevet 14. september 2012 #11 Skrevet 14. september 2012 Må si at jeg absolutt ikke er komfortabel med tanken på at noen jeg er sammen med har sex med meg mens jeg sover ... Men folk har forskjellige grenser, tydeligvis. Jeg er overrasket over svarene her, selv ville jeg sagt at det er uakseptabelt av partneren og at det grenser mot et overgrep. Anonym poster: 26aef9f910aaf83fa4a84436b85110cc Det er jo ikke et overgrep om man vet at det er greit på forhånd. Hadde jeg sovet igjennom hele sexen så hadde jeg ikke likt det selv heller, men slike ting har en tendens til å vekke meg opp 2
petterm Skrevet 14. september 2012 #12 Skrevet 14. september 2012 samleie med noen som sover er vel - juridisk - likestilt med voldtekt? Derfor bør man absolutt være enige på forhånd. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå