Gå til innhold

Tilatt med rømmedressing på pizza

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det akseptert å ha rømmedressing på pizza, men ikke ketchup?

Anonym poster: 8bf9894b3c1e12d547b508b23d6b0d68

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rømmedressing er godt. Ketchup derimot er ikke godt.

Anonym poster: 1a70d148d556a5df44af334d9d5b16d7

• Liker 4
Skrevet

Jeg skulle da mene at man har lov til å ha nøyaktig det man ønsker på pizzaen sin.

Hva andre mener om saken er irrelevant, så lenge en selv synes det smaker godt.

• Liker 4
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Har aldri hørt om noen som har reagert negativt på ketchup på pizza, men kulinarisk sett er det litt overflødig.

Skrevet

Hakke peiling, men jeg syntes det er litt rart å ha ketchup på pizza når det allerede er tomatsaus på den.

• Liker 4
Skrevet

Jeg skulle da mene at man har lov til å ha nøyaktig det man ønsker på pizzaen sin.

Hva andre mener om saken er irrelevant, så lenge en selv synes det smaker godt.

Det er det jeg også mener, men etter en del tråder her inne og hørt av andre folk så er dessverre ikke det tilfelle. Selv liker jeg å ha ketchup på pizza. Kan ikke spise rømme pga alergi, men går ikke begge deler for det samme på en måte? Begge deler kamuflerer vel smaken? Men så har jeg aldri hørt at noen bryr seg om noen har rømmedressing på pizzaen, i motsetning til ketchup og man får jo til og med med rømmedressing på pizzaresturantene.

Anonym poster: 8bf9894b3c1e12d547b508b23d6b0d68

Skrevet

Kan ikke fordra rømmedressing, og elsker ketchup. Spiser det derimot sjelden selv på pizza. MEN, hvis jeg får lyst på ketchup på pizzaen så tar jeg det på, og blåser i hva andre måtte tenke eller ikke.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ketchup er "harry" og dermed ikke akseptert på noe annet enn pølse i brød.

Gjest Trappetroll
Skrevet

Ketchup er "harry" og dermed ikke akseptert på noe annet enn pølse i brød.

Spiser du ikke ketchup på hamburgeren? Eller på pommes frites? Eller potetstappe? Eller skinkepai? Eller på ostesmørbrød? :overrasket:

Jeg elsker ketchup! Ketchup er jo godt på nesten alt! Så jeg spiser vel egentlig alltid ketchup på pizzaen.Jeg spiser akkurat det jeg vil ha på pizzaen, selvom det ikke er "akseptert" av andre :);)

Skrevet

På en amerikansk/norsk pizza er vel det meste akseptert? Rømmedressing, pommes frites, bernaise, ananas m.m. Sikkert også ketchup. Og ellers hva som helst man måtte finne på?

En italiener hadde derimot kastet opp og besvimt hvis noen hadde besudlet en italiensk pizza med f.eks. mais, ananas eller andre uhumskheter.

Anonym poster: 0d0b34aa42f32bf3ea0cbee5818c7adf

• Liker 3
Skrevet

På en amerikansk/norsk pizza er vel det meste akseptert? Rømmedressing, pommes frites, bernaise, ananas m.m. Sikkert også ketchup. Og ellers hva som helst man måtte finne på?

En italiener hadde derimot kastet opp og besvimt hvis noen hadde besudlet en italiensk pizza med f.eks. mais, ananas eller andre uhumskheter.

Anonym poster: 0d0b34aa42f32bf3ea0cbee5818c7adf

Pommes frittes og bernaise på pizzaen? :overrasket:
  • Liker 1
Skrevet

Det forekommer!

Skrevet

Det er kjempegodt! :D Anbefales

• Liker 2
Skrevet

Spiser du ikke ketchup på hamburgeren? Eller på pommes frites? Eller potetstappe? Eller skinkepai? Eller på ostesmørbrød? :overrasket:

Jeg elsker ketchup! Ketchup er jo godt på nesten alt! Så jeg spiser vel egentlig alltid ketchup på pizzaen.Jeg spiser akkurat det jeg vil ha på pizzaen, selvom det ikke er "akseptert" av andre :);)

Bare spis ketchup du.

Skrevet

De har det på Peppes. Samboeren digger den, selv syns jeg den var sær.

Skrevet

Rømmedressing er kirsebæret på iskremen, ketchup er overflødig.

Anonym poster: 8902513ad3087bbaac2cc9002f0e099c

Skrevet

De har det på Peppes. Samboeren digger den, selv syns jeg den var sær.

Du store min. Kanskje de har pizza med fårikål på nå i sesongen også?
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Du store min. Kanskje de har pizza med fårikål på nå i sesongen også?

Jeg vet at ihvertfall ett sted i landet har ribbepizza opp mot jul, så hvem vet?

Endret av Rosalie
Skrevet

Bruker aldri ketchup her hjemme.

Ingen av oss som liker det. Smaksetter maten riktig så det er ikke nødvendig med ketchup

Kjøpte en flaske en gang, men den stod uåpnet så lenge i kjøleskapet at jeg ga den bort til ei venninne.

Uansett.

Jeg skjønner ikke hvorfor slike ting skal være akseptert eller ikke. Hva folk har på maten sin bryr meg midt der bak. Eneste er vel at jeg syns det kan være litt frekt om man spiser borte og en av gjestene pøser på med ketchup over hele middagen når jeg vet at verten har brukt mye tid og energi på å lage en god middag til gjestene. Dette har jeg opplevd kun en gang i livet.

Jeg eeeelsker hvitløk og chili og har det i mye av maten jeg lager (men overdriver ikke bruken av det slik at jeg "dreper" andre smaker). Om dette ikke er akseptert så blåser jeg i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...