AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 En mann er jo homo bare de har et rosa armbånd på seg Men når er damer homo da? Hvorfor er folk så opptatt av dette, spesielt når det kommer til menn? Damer kan jo til og med ha sex sammen uten at noen kaller de lesber av den grunn, mens menn blir kalt homo for den minste lille ting. Og forresten, hvorfor er det greit at menn dusjer naken sammen i fellesdusjen eller tisser sammen på offentlige toaletter, da kommer ingen med homokommentarer, men med en gang de har et rosa plagg eller noe, da er de plutselig homo i følge en del? Anonym poster: dfa17b9a405b831bf6d2c846d73821dd
Gjest Gaea Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 De eneste jeg har hørt noen kalle en annen person homofil grunnet et rosa plagg (eller andre like ubetydelige ting) er noen fjortisgutter da jeg gikk på ungdomsskolen. Kanskje du har en litt barnslig omgangskrets? Har ikke hørt noen si noe lignende på mange år...
Gjest zerox_ztoleranz Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 En mann er jo homo bare de har et rosa armbånd på seg Men når er damer homo da? Hvorfor er folk så opptatt av dette, spesielt når det kommer til menn? Damer kan jo til og med ha sex sammen uten at noen kaller de lesber av den grunn, mens menn blir kalt homo for den minste lille ting. Og forresten, hvorfor er det greit at menn dusjer naken sammen i fellesdusjen eller tisser sammen på offentlige toaletter, da kommer ingen med homokommentarer, men med en gang de har et rosa plagg eller noe, da er de plutselig homo i følge en del? Anonym poster: dfa17b9a405b831bf6d2c846d73821dd Slapp av, virker som du girer deg opp litt mye nå.. Kaller ingen homo for noe som helst, ordet du leter etter er femi. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 De eneste jeg har hørt noen kalle en annen person homofil grunnet et rosa plagg (eller andre like ubetydelige ting) er noen fjortisgutter da jeg gikk på ungdomsskolen. Kanskje du har en litt barnslig omgangskrets? Har ikke hørt noen si noe lignende på mange år... Kommer ikke akkurat fra omgangskretsen min, men fra ukjente jeg har hørt, folk på nettet og diverse rundt om kring. Rosa plagg var vel egentlig bare et eksempel for å vise hvor ubetydelige ting folk kommenterer. Girer meg ikke, jeg bare lurer på hvorfor det er sånn. Anonym poster: dfa17b9a405b831bf6d2c846d73821dd
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Damer er homo når de tenner seksuelt på andre damer. Menn er homo når de tenner seksuelt på andre menn. Tenner man på begge kjønn er man bi. Anonym poster: 5c68154959bd02a069170757cb3eaf8b
Silfen Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Jeg er "homo" etter sommerferien i år. Fikk ikke mindre enn tre spørsmål om jeg var lesbisk i løpet av ferien. Jeg reiste med en annen jente, vi hadde begge med unger. Og da var jeg altså lesbisk ...
skreppamedleppa Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 (endret) Selv om homo blir brukt i større grad enn lesbe som et skjellsord så skal det nok ikke så mye til før lesbe blir brukt som noe nedsettene om oss kvinner heller. Bare vent til de store hår trådene om oss kvinner her inne ”kvinner skal ha langt hår, har de kort hår ser de ut som traktor lesber”. Liker man ikke å gå med kjole: lesbe. om man banner fra tid til annen: lesbe. Har til og med hørt over nette at kvinner som nyter en god biff stedet for rå food og mini mat og jeg vet ikke hva er traktor lesber. Så selv om det ikke var så lenge siden det var en tråd her inne om menn og rosa skjorter og hvor homo de var så finner du fenomenet hos hun kjønn også. Irl derimot så har jeg enda ikke hørt at kvinner som nyter rødt kjøtt istedenfor bønnespirer er lesber heller ikke at menn med rosa skjorter er homo, så det beviser vel bare nok en gang at man skal ta det en ser på nettet med 8 spiseskeier salt, og heller være som en er. Endret 14. september 2012 av skreppamedleppa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå