Gå til innhold

Lyder etter orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde nettopp sex med meg selv (om det er det det heter). Uansett, etter jeg hadde kommet ett par tre ganger slappa jeg av litt før jeg reiste meg opp. Da jeg reiste meg opp fikk jeg skikkelig dotter i øra og det kom masse høye lyder i øra. Lydene forandrer seg skikkelig og blir svakere og svakere. Nå har det holdt på i 15 min ca.. Hva kan det kommer av?

Hatt det sånn en gang før også, ble borte etter en stund. Skikkelig skummelt, redd det ikke skal bli borte og bli som tinitus eller hva det heter :s

Noen andre som har opplevd dette?

Anonym poster: 81c836e9249fb789f1d2896cb56484d3

Videoannonse
Annonse
Gjest Trappetroll
Skrevet

Kanskje du bare reiste deg for fort? Jeg blir ofte sånn når jeg reiser meg fort. Men jeg har så og si alltid lavt blodtrykk da.

Du får bare vente en liten stund og se om det blir bedre. Hvis ikke får du stikke en tur til lege..

Lykke til :)

Skrevet

Det skjer jo noe i blodet når seksuell nytelse? Har også opplevd lignende, bare at jeg blir svimmel etter jeg er 'ferdig'! Weird. Vil gjerne også ha svar på hvorfor det skjer :)

Skrevet

Dette er helt sikkert ikke noe farlig! Jeg har opplevd masse sånt i mitt liv, det går som regel over igjen i løpet av relativt kort tid. Som regel er det en slags halvveis høyfrekvent pipelyd, som er middels sterk i begynnelsen, og blir gradvis svakere og svakere etter hvert, og til slutt blir helt borte. Det blir ofte kalt for at det "ringer" i øret. Har aldri opplevd at det kommer i mer enn et øre av gangen, og det er veldig sjeldent det skjer. Det kan sikkert oppleves litt annerledes fra person til person også.

Det som faller meg inn i ditt tilfelle, er at det kan ha med trykkforskjeller på baksiden og fremsiden av trommehinnen(e) din(e) å gjøre, ettersom du opplever å få "dotter i ørene". Det kan skje hvis du har problemer med å utlikne trykket. Alle er født med en tynn "luftekanal" fra det indre øret, til halsen/nesa, og luft skal kunne passere gjennom kanalen for å utlikne slike trykkforskjeller. Hvis kanalen er trang eller delvis tett, kan det ta tid for luften å slippe gjennom, og da vil trommehinnen kunne stå i spenn, og rette seg ut sakte men sikkert mens trykket utliknes. Da kan det oppfattes som om trommehinnen "spraker" og "bråker" litt, og i så fall er det ikke noe farlig i det hele tatt, bare irriterende. Da vil man også kunne oppleve plager om man kjører bil i en dyp undervannstunnel eller om man sitter ombord i et fly.

Det finnes hjelp å få hos legen, hvis man har problemer med blokkerte/tette luftekanaler til ørene, øregangene, bihulene eller andre indre kanaler/ganger. En øre-nese-hals spesialist vil også kunne rette på slike problemer. Håper dette er noe relevant hjelp, i hvert fall...

Skrevet

Hvem sitter 15 minutter etter en orgasme og skriver innlegg på KG? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Det var godt å høre! Da skal jeg ta det med ro :) Ble borte etter hvert i løpet av dagen. Syns det var veldig skremmende for det var en veldig høy lyd! Men gikk jo over heldigvis! :)

Skrevet

Hmm, jeg?

Ble veldig redd av det derfor gjorde jeg det. Har heller ikke noe behov for å gjøre noe spesielle ting i ett kvarter etterpå. Hvert fall når det kun er jeg som var med på det, noe annet når man gjør det med noen :) Kan gå fort normalt tilbake til hverdagslige ting igjen ;)

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Hva pleier man vanligvis å gjøre 15 minutter etter en egenfremkalt orgasme? Er det noen spesielle ritualer man burde gjøre før man kan gjøre mer hverdagslige ting som å skrive på KG? :biggrin:

• Liker 3
Skrevet

Hva pleier man vanligvis å gjøre 15 minutter etter en egenfremkalt orgasme? Er det noen spesielle ritualer man burde gjøre før man kan gjøre mer hverdagslige ting som å skrive på KG? :biggrin:

Hmm lurer på om ikke noe skrubber seg i dusjen mens de ber om tilgivelse.

Skrevet

BIBELEN ---> :regler:

Du vet vel det at det er syndig å tukle med seg selv, ts?

Det som skjedde nå er at demonene ble frigjort inni deg

og nå holder de på med å klargjøre straffen innenfra.

Snart kommer din høyre hånd til å ramle av!

Slikt er ikke til å spøke med.

Skrevet

Hmm, jeg?

Ble veldig redd av det derfor gjorde jeg det. Har heller ikke noe behov for å gjøre noe spesielle ting i ett kvarter etterpå. Hvert fall når det kun er jeg som var med på det, noe annet når man gjør det med noen :) Kan gå fort normalt tilbake til hverdagslige ting igjen ;)

Fikk ikke med meg at det var solosex det var snakk om...

Jeg skal gå og finne ni-haleren og gi meg selv en omgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...