AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Nå trenger jeg litt råd og hjelp, dere. I 3-4 uker har jeg hatt følgende symptomer: - unormalt slapp og trøtt - matlyst eksisterer såvidt - noen få røde ringer på kroppen, kan minne om ringorm bare uten kløen. - sykelig bleik i ansiktet - svimmel - hodeverk - fryser ofte - kroppen føles dobbelt så tung - tungpustet - gråter for alt og ingenting - reagerer voldsomt på lyder (lignende 'dagen derpå') Støkker/skvetter skikkelig om noen bare hoster eller mister nøkler på gulvet. Har vært hos legen 3 ganger denne måneden og tatt blodprøver og målt blodtrykk og blodsukker, men legen sier at det ikke er noe galt. Hun mener jeg har vært stresset og nå har smellen kommet. Jeg har fått 2 uker sykemelding for å slappe av og komme meg i form igjen. Nå ligger jeg i senga og er verre enn noen gang. Klarer ikke å gjøre noe, og syns alt er slitsomt. Igår måtte jeg sette meg ned og ta "pause" fra dusjingen. Aldri opplevt lignende! Jeg har ikke hatt feber eller vond hals, så kyssesyken er det muligens ikke. Jeg har bestilt ny legetime, for nå begynner panikken å oppstå. (Google er forferdelig å ha når en skal finne ut hva som er galt!) Desverre er ikke legetimen før i oktober, og tror ikke jeg får hastetime av dette. Noen som har opplevt lignende? Takk for all hjelp! Anonym poster: 3bd41c861ca0e1a6952841d37ae2f13f
Gjest SebraPiken Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Syns du skal ringe legevakten jeg, forklar situasjonen at du har vært med legen mange ganger før uten at de har funnet noe, og forklar at som du skriver; at ting er verre enn noen gang. Synes absolutt ikke du skal sitte med panikk og forverret tilstand, rimelig skummelt synes jeg etter å ha lest alt det der Og at det i tillegg har gått over så lang tid :/ Håper det ordner seg for deg 1
Gjest Blubberella Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Når du tok blodprøver, sjekket legen stoffskiftet? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå