Gjest -jeanette Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Noen som er allergisk mot parfyme, kjemikaler osv? Og hvilken symptomer hadde du? Og hvordan er hverdagen din?
Gjest milk Skrevet 20. september 2012 #3 Skrevet 20. september 2012 (endret) jeg er ikke allergisk, men sensitiv. Hvis noen rundt meg bruker parfyme, eller hvis jeg er i en butikk hvor det er mye duft (parfymeri eller vaskemiddel-hyllene i matbutikken osv) får jeg fort hodepine, kløe i nesa, nyser noen ganger. Er hodepinen som er verst, det går ikke over på noen timer og jeg vil jo ikke bruke paracet hele tiden. Så det påvirker hverdagene mine en del, siden jeg må holde meg unna mennesker som bruker parfyme, og det er jo ganske mange. Endret 20. september 2012 av milk
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #4 Skrevet 20. september 2012 Jeg får migrene av parfyme, diesel eksos, tobakksrøyk, negllakkfjerner, skyllemiddel.Når jeg blir utsatt for disse luktene som jeg ikke tåler blir jeg uvel, hodepine, uvel, trøtt, irritert. Så har alltid med meg migrene medisin. Det værste for meg er å være i nærheten av tobakksrøyk, får følelsen av å kvelt og får vondt i hodet nesten umiddelbart. Dessverre tar ikke alle som røyker hensyn til oss som reagerer på røyken, de står gjerne så nært som mulig inngangen til kjøpesentre, sykehus, kino, utesteder, matbutikken osv Ikke noe å gjøre med det, så er bare å prøve å unngå det man ikke tåler på best mulig måte Anonym poster: ef97423f23fd420a94eba563ce3216d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå