AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Jeg har planlagt en reise til USA til uken. Det er mellomlangdinger i New York og Chicago. Tør jeg å reise til USA nå i stormen om islam-filmen og Libya-volden? Hele den muslimske verden er jo i opprør og man vet aldri hva som skjer.. Er det jeg som er for redd av meg?Hva mener andre om dette? Anonym poster: dc1222d8c1cdc7c1489795da9fca636e
Gjest Indra Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Min personlige mening er at det er å være overdrevent bekymret. 6
silversong Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Min personlige mening er at det er å være overdrevent bekymret. Jeg har fler enn meg selv å tenke på. Er så redd for å dø fra barn og barnebarn. De trenger meg. Er jeg virkelig overdrevet bekymret mht. situasjonen nå for tiden, alt kan jo skje?
Fandenivoldsk Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 (endret) Alt kan skje, ja, men det kan skje uansett når. Tror ikke risikoen er noe større nå. De er strenge på sikkerheten i USA. Endret 14. september 2012 av Fnisu
-Jiinxs- Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Jeg har fler enn meg selv å tenke på. Er så redd for å dø fra barn og barnebarn. De trenger meg. Er jeg virkelig overdrevet bekymret mht. situasjonen nå for tiden, alt kan jo skje? Ja. 2
silversong Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 Jeg kan ikke forstå at det kan være like trygt som vanlig å reise til USA i disse tider, hvor USA-hatet sprer seg blandt alle muslimer. Det bor jo mange muslimer i USA også, og hva kan de ikke finne på når de føler seg krenket.. Kanskje et fly fra Gardermoen til New York kan bli rammet for alt man vet.
juliane Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 - Jeg ville kanskje revurdert det hvis reisen var til Libya eller et av nabolandene. Du skal til USA, det er på motsatt side av jordkloden fra disse demonstrasjonene. - Det bor mange muslimer i Norge også, så sånn sett kan det være like farlig her. Men nå er det jo sånn at det er en ørliten promille av alle muslimer som hisser seg så voldsomt opp over dette. De andre blir bare lei seg. - Det var vel relativt få "sivile" dødsfall i Norge og Danmark knyttet til karikaturstriden? - Man planlegger ikke et vellykket terrorangrep i løpet av en uke eller to uansett. Og det stedet det er er minst sannsynlighet for terrorangrep er vel nesten ombord et fly til eller i USA. 2
Anglofil Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 Jeg ville faktisk hatt ingen skrupler med å reise nå, rett og slett fordi sikkerheten i USA antagelig er ekstra skjerpet, ergo er det sikkert like trygt, om ikke tryggere å reise dit nå. Mvh Yvonne 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå