Gå til innhold

Gele, muffins, marsipankake?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er mest populært i barnebursdagene?

Hovedpersonen selv vil ha sjokoladekake, men skal ha en tin til hvis det er noen som ikke liker det.. Men hva er populært? Kjedelig å lage noe som nesten ingen vil ha..

Gele? I så fall, hvilken smak?

Hvite muffins?

Marsipankake?

Gulrotkake?

Anonym poster: 45706bf2061b1aa17071340314d16f24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cupcakes!

Anonym poster: c0a07231b4197291b197db9853768dd5

Skrevet

Jeg var veldig glad i gulrotkake og muffins da jeg var liten

Skrevet

Jordbærgele og/eller sjokolademuffins! :) Når jeg var lita syntes jeg hvite muffins var gørrkjedelige. Og det er mange barn som ikke liker marsipankake.

Skrevet

Vet at en i selskapet ikke tåler sjokoladekake og ikke liker muffins.

Hva er dere erfaring da? Hva er mest populært blant barn i 8 års alderen? Gele, gulrotkake eller?

Har servert gulrotkake muffins i en 5 årsdag, det ble knapt rørt, men vet ikke om det er forskjellig med 8 åringene?

Og blir det mye gris med gele?

Regnbue kaka så flott ut, men satser på noe enklere ettersom dette bare blir ekstra, hovedkaka er sjokoladekake så legger mest arbeid i den.. Forslag til det forresten?

Og hvis jeg skal lage gele, er det da best å ta det i små glass og helle vaniljesaus oppi eller lage figurer, hadde egentlig tenkt å bare ha det i plastkopper, men så noen skrev om gelefigurer her, kanskje artigere det, men også mer gris?

Anonym poster: 45706bf2061b1aa17071340314d16f24

Skrevet (endret)

Hva med cakepops eller noe bollegreier/annen gjærbakst? Det er kanskje ikke alle som er så glad i kake, og gjærbakst kan man jo lage på forhånd og fryse ned.

Da jeg var barn var forresten skiver av spiralloff(eksisterer det enda?) med gele og krem standard i barneselskap. :) Og så var det vanlig med bløtkake og/eller sjokoladekake. Men dette var jo for mange herrens år siden før cupcakes og den slags "nymotens" kaker ble populært! :ler:

Endret av Kahlan Amnell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...