Gå til innhold

Nylig singel, kåt hele tiden.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 18 år. Jeg har nylig komt ut av et forhold som varte i nesten tre år. Da sier det seg selv at det ikke er bare bare å plutselig aldri ha sex lenger. Hva skal jeg gjøre?

Anonym poster: f6c230cabd3bdd08fcc02400a5b136cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilfredsstille deg selv til du får ny kar?

Eller gå ut på byen og skaffe deg one night stand..? <br /><br /> Anonym poster: bfc18ef1c102de3a67014da1b5ea9c8d

• Liker 2
Skrevet

Det hjelper liksom ikke å tilfredstille meg selv, jeg har liksom lyst på en jeg kan ta og føle på. Litt nærver på en måte. One night stands er ikke helt min greie, man er som oftest beruset og blir dermed ikke så veldig bra heller + at jeg er temmelig redd for skjønnssykdommer..(lett å ''glemme'' kondom, når man er på fylla.

Anonym poster: f6c230cabd3bdd08fcc02400a5b136cf

Skrevet

Du må rett og slett lære deg å leve med det inntil du møter en ny mann en dag. Selv har jeg vært 10 år uten nærhet, og med tiden slutter man å tenke så mye på det. Fyller dagene med andre ting.

Imellomtiden får du ta saken i egne hender og ordne opp i det selv. Det har du gått av.

Er enig i at ONS ikke er noe særlig ... da er det bedre å ordne seg alene.

Anonym poster: 6f310bdfe9d1e3a562b6b530575baa44

• Liker 1
Skrevet

Hvilke råd forventer du egentlig? Såvidt jeg vet, har du valg mellom å;

- tilfredsstille deg selv

- ONS eller finne en venn/tilfeldig å ha jevnlig sex med

- klare deg alene frem til du får ny kjæreste

Utover det er det ikke stort å gjøre, eller? :)

Skrevet

Det er nok en veldig god anledning til å lære seg å leve med driftene sine. Bare husk at veldig mange mennesker lever uten å ha sex hele tida.

Anonym poster: 56506f51bcde7146e65a900c0a05cce7

• Liker 2
Skrevet

Hadde samme problemet selv, etter seks år langt forhold. Løste det med å ha kortvarige forhold til menn jeg egentlig ikke var interessert i, vet ikke om det var det lureste. Nå har jeg endelig funnet roen alene og blitt vant til ikke å ha regelmessig sex (og sove alene), men det tok meg to år!

Skrevet (endret)

Takk for svar da, får bare holde ut :)

Endret av Lille-pus
Identifiserende innlegg
Skrevet

Hvis du skal jukke på en banan så kan det være lurt å ha på en kondom, enten det eller la være å skrelle den først :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ting tar tid, men du blir vant til det..

Endret av White lily
  • 3 uker senere...
Skrevet

Haha, takk for svar da ihvertfall :) Går bedre nå :biggrin: :biggrin:

Anonym poster: 1de3b08942a6c41404b03c98f4bb0fa7

Skrevet

Haha, takk for svar da ihvertfall :) Går bedre nå :biggrin: :biggrin:

Så bra.

Hvordan løste du problemet?

:)

Skrevet

Jeg har samme problemet. Forholdet røk for noen uker siden, og jeg er plutselig konstant kåt. Får lyst på nesten alle jeg ser, men er ikke interesert i tilfeldig sex. Hvordan løste du det?

Anonym poster: 36d391c7218d46cbe3772850f3812f1b

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for identifiserende innlegg.

Merk at også sex-forumet er fullstendig åpent, og det er mye rart der ute..

Lille-pus (mod)

Skrevet

Så bra.

Hvordan løste du problemet?

:)

Nei, det ble jo mye tilfeldig roting og slikt i fylla da, men nå har jeg funnet meg en jeg liker veldig godt, og har fått inntrykk av at han liker meg også, så får jeg se hvor det bringer hen :)

Skrevet

Jeg har samme problemet. Forholdet røk for noen uker siden, og jeg er plutselig konstant kåt. Får lyst på nesten alle jeg ser, men er ikke interesert i tilfeldig sex. Hvordan løste du det?

Anonym poster: 36d391c7218d46cbe3772850f3812f1b

Hadde/har akkurat det samme problemet. Jeg ønsket ikke tilfeldig sex jeg heller, men når jeg fikk i meg litt å drikke, ble det bare sånn. Jaja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...