Gå til innhold

Et "lite" problem..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

jeg har et "lite" problem, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Når jeg har sex sammen med min pulevenn, så er han så stor at jeg

kan kjenne at det slår oppi der. Det er meget smertefullt.

Om noen har noen forslag om hva vi kan gjøre for at dette ikke lengere er et problem så blir jeg glad! :D

Dette ble svært rotete innlegg men håper dere kan forstå allikevel.

Anonym poster: 09dc49fba37e91234ad328fc0bb9c2bf

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Han må passe på vinkelen og hvor langt inn han stikker pikken.

• Liker 1
Skrevet

Du får be han ikke stikke den helt inn da vettu. En pulevenn er jo til for felles glede.

Klarer han ikke la være så finn deg en ny pulevenn.

Anonym poster: 27c12c17a3db1877618423679823c7a7

• Liker 1
Skrevet

Forskjellige stillinger har dere vel prøvd?

Her synes jeg nesten du må gi ham litt ansvar for ikke å bare "kjøre på" også :)

• Liker 1
Skrevet

Vi har prøvd en del stillinger og vinkler, men det blir liksom ikke helt optimalt.

Kanskje vi rett og slett ikke har dem rette kjemien til og ha sex sammen.. Om det er mulig.

Anonym poster: 7bc616fcf6d0cffa0cd25b3c06c86444

Skrevet

Jeg hadde det sånn de første mnd jeg hadde sex med samboeren min. Noen ganger smalt den så langt opp at jeg så stjerner og planeter og ikke på en positiv måte. Så noen stillinger måtte vi bare unngå eller hvertfall gjøre forsiktig. Men med tiden så har det faktisk gått seg til. Nå er det svært skjeldent det gjør vondt når han kommer helt inn. Jeg har vel blitt "herdet" ;)

Skrevet

Dette gikk seg til for meg også, som Heisenberg sier. Men det var mye vondt det første året. Han prøvde selvfølgelig å være forsiktig, og ikke kjøre den helt inn, men noen ganger ble han litt for ivrig :P

Mulig dere har prøvd allerede, men en stilling som funket for meg var at han lå på siden, også lå jeg på en måte med beina over hoftene hans. Som om vi lå i et kryss liksom, om du forstår, hehe?

Anonym poster: 92108ec52ffdd56e0defae9a0bd47d23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...