crystalcharm Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 (endret) Typen gjennom 2 år sa en dag til meg at han likte når jeg konstant "sprikte" med ræva opp når vi skulle gjøre doggystyle. Jeg har lettest å komme med doggystyle fordi den treffer så godt, men det innebærer at jeg noenganger (ikke alltid) må legge meg ned med ansiktet i madrassen og ræva opp, det sa jeg til han og det forstod han. Han svarte med at jeg måtte gjøre det deilig for ham (?) og ikke legge meg ned for da var det "liksom ingen rumpe der"... Er det ikke deilig uansett, da? Det blir enten: Er jo ikke så veldig gøy at når vi gjør stillinga så synes han det ikke er deilig med mindre jeg må ta hensyn til hvordan jeg ser ut fra hans vinkel? Eller: Samma det, rumpa mi er bare sånn, den er ikke så fyldig og rund, heller det motsatte og heller fortsette slik til jeg får orgasme og han kan titte et annet sted eller fantasere om noe annet hvis han ikke liker det han ser? Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke det, jeg har alltid trodd at jeg så OK ut fra den vinkelen XD Men... Er det alltid slik med gutter? Og må jenter alltid gjøre slik for å se sexy ut fra vinkelen deres? Eller er jeg bare totalt uheldig med rumpa mi. Bleh. Endret 13. september 2012 av crystalcharm
KaDust Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Tror ikke han mente at han ikke likte det han ser. Men heller det at han liker å kjenne ræva di? Typen min liker det hvertfall best hvis han kjenner så mye som mulig av rumpa mi. Hvis du skjønner hva jeg mener
Gjest Uanonymbruker Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 (endret) Uten at jeg har sett meg selv fra den vinkelen så vil jeg jo påstå at når man ligger sånn som du gjør så blir egentlig rumpa bare en flat forlengelse av ryggen med et sprikende rumpehull som lyser mot taket, mens når man står litt mere oppreist så får rumpa litt mere rumpeform, blir litt mykere å støte mot, en god del penere og det er noe å grafse på. Endret 13. september 2012 av Uanonymbruker
crystalcharm Skrevet 13. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2012 Uten at jeg har sett meg selv fra den vinkelen så vil jeg jo påstå at når man ligger sånn som du gjør så blir egentlig rumpa bare en flat forlengelse av ryggen med et sprikende rumpehull som lyser mot taket, mens når man står litt mere oppreist så får rumpa litt mere rumpeform, blir litt mykere å støte mot, en god del penere og det er noe å grafse på. Hahaha, så for meg, usj ;p Men ja, skjønner hva du mener!
crystalcharm Skrevet 13. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2012 (endret) Tror ikke han mente at han ikke likte det han ser. Men heller det at han liker å kjenne ræva di? Typen min liker det hvertfall best hvis han kjenner så mye som mulig av rumpa mi. Hvis du skjønner hva jeg mener Oh, yes. Men da må jeg jo bare opp i været med ræva, og det synes jeg blir litt tungt i lengden XD Altså, selvfølgelig har jeg lyst at kjæresten skal se så mye som mulig, men jeg synes jo det er best og jeg kommer fortere hvis jeg krummer ryggen litt, da føles det dypere, men det ser jo ikke så digg ut fra den vinkelen. Luksusproblem liksom! Endret 13. september 2012 av crystalcharm
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #6 Skrevet 13. september 2012 Han mener det helt sikkert ikke slik som du tolker det... Ikke gjør det så komplisert, ligg slik det er best for deg, men når han holder på å komme reiser du deg opp på alle fire og lar han få det slik som han liker det best i det han kommer. Anonym poster: bfee1b8773ff5fd379c9079fba31da66
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #7 Skrevet 13. september 2012 Eller ha lyser av så ser han ikke noe "lysende rumpehull" Anonym poster: b07a6104c3538d42dc0932598c6b7a9e
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #8 Skrevet 13. september 2012 Det er jo ikke rumpehullet som er problemet, men mangel på resten av rumpa. Anonym poster: a1d3a735e4de35e6dd0689dd1a27d510 1
Tidus Skrevet 13. september 2012 #9 Skrevet 13. september 2012 Det kan faktisk være litt plagsomt når jenta krummer ryggen for mye. Det er vanskelig å ta tak i noe annet enn hofta, og selve penetreringen blir liksom litt "skjev". Men kan han ikke bare knulle deg slik til du kommer, og så kan du eventuelt svaie ryggen etterpå? 2
Rimmern Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 (endret) Dette dreier seg nok om at han liker å se på rumpa di og/eller kjenne litt strammede rumpeballer når han knuller deg bakfra. Jeg kan forstå det - det er lite som er mer sexy enn ei rumpe med adskilte rumpeballer. Men det er også forståelig at det ikke er stillingen som gir deg best stimulans. Derfor er vel den mest nærliggende løsningen: Begge deler. Bytt på/juster stillingen etter hvor dere er i akten. Når du jager en orgasme kan ikke han kreve at du har fokus på hans visuelle nytelse. Men når du ikke jager en orgasme så får sikkert du også noe ut av at han får den stimulansen han vil ha. Samspill, enkelt og greit. Endret 14. september 2012 av Rimmern 7
Tidus Skrevet 15. september 2012 #11 Skrevet 15. september 2012 Dette dreier seg nok om at han liker å se på rumpa di og/eller kjenne litt strammede rumpeballer når han knuller deg bakfra. Jeg kan forstå det - det er lite som er mer sexy enn ei rumpe med adskilte rumpeballer. Men det er også forståelig at det ikke er stillingen som gir deg best stimulans. Derfor er vel den mest nærliggende løsningen: Begge deler. Bytt på/juster stillingen etter hvor dere er i akten. Når du jager en orgasme kan ikke han kreve at du har fokus på hans visuelle nytelse. Men når du ikke jager en orgasme så får sikkert du også noe ut av at han får den stimulansen han vil ha. Samspill, enkelt og greit. Du skriver i essensen akkurat det samme som meg, men får to "likes"? 2
Gjest badeand1 Skrevet 15. september 2012 #12 Skrevet 15. september 2012 (endret) Du skriver i essensen akkurat det samme som meg, men får to "likes"? Haha, ble du misunnelig? Enig med de over her - bytt på. =) Endret 15. september 2012 av Mortem 1
Rimmern Skrevet 17. september 2012 #13 Skrevet 17. september 2012 Du skriver i essensen akkurat det samme som meg, men får to "likes"? Hva er det du maser om, eller prøver å si?
Gjest Bond Skrevet 17. september 2012 #14 Skrevet 17. september 2012 (endret) Eller ha lyser av så ser han ikke noe "lysende rumpehull" Anonym poster: b07a6104c3538d42dc0932598c6b7a9e Ok, det der ga meg helt feil assosasjoner. Nøkkelord: fluorescent maling. Men til TS - har du en kjæreste som bryr seg mer om hva han ser enn hva du føler? For min del høres dette ut som ganske ujevn balanse. Endret 17. september 2012 av Bond
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #15 Skrevet 17. september 2012 Uten at jeg har sett meg selv fra den vinkelen så vil jeg jo påstå at når man ligger sånn som du gjør så blir egentlig rumpa bare en flat forlengelse av ryggen med et sprikende rumpehull som lyser mot taket, mens når man står litt mere oppreist så får rumpa litt mere rumpeform, blir litt mykere å støte mot, en god del penere og det er noe å grafse på. Mener du det at når du ligger på magen så er rumpehullet ditt fult synlig? Anonym poster: c7968476f6423faffa592dc8fb2e556b
Gjest Uanonymbruker Skrevet 17. september 2012 #16 Skrevet 17. september 2012 Mener du det at når du ligger på magen så er rumpehullet ditt fult synlig? Anonym poster: c7968476f6423faffa592dc8fb2e556b Ingen i denne tråden snakker om å ligge på magen, bortsett fra deg.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #17 Skrevet 17. september 2012 Jeg vet ikke om jeg skjønner hva dere mener. Forstår jeg dere riktig at det er slik som tegningen til høyre VS tegnigen til venstre? Anonym poster: a1d3a735e4de35e6dd0689dd1a27d510
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #18 Skrevet 17. september 2012 Ingen i denne tråden snakker om å ligge på magen, bortsett fra deg. Med trynet i madrassen da. Mitt rumpehull vises ikke bare av at jeg stikker rumpen i været. Det er jo ekkelt. Anonym poster: c7968476f6423faffa592dc8fb2e556b
Gjest Uanonymbruker Skrevet 17. september 2012 #19 Skrevet 17. september 2012 Med trynet i madrassen da. Mitt rumpehull vises ikke bare av at jeg stikker rumpen i været. Det er jo ekkelt. Anonym poster: c7968476f6423faffa592dc8fb2e556b Det har ikke falt deg inn at teksten min du reagerer så forferdelig på er en overdrevet versjon av sannheten? Rumpehullet mitt lyser ikke heller forresten selv om jeg har skrevet det også. Men det er jo alltids muligheten for at jeg har mindre rumpe enn deg så skinkene dine holder seg sammen uavhengig av hvordan du står og ligger. 1
Rimmern Skrevet 18. september 2012 #20 Skrevet 18. september 2012 Rumpehullet ekkelt, faktisk. Jeg lurer helt oppriktig på hvordan noen av dere klarer å ha sex i det hele tatt? Jeg mener - det er bare noen cm. mellom rumpa og fitta, eller pungen og ræva for den slags skyld. Tenkt på det neste gang du slikker fitte eller suger pikk: Nå er du bare noen cm. unna det fæle, urene og ekle rumpehullet! Uææææææ!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå