Gå til innhold

Når tiggere regelrett plager de eldre....

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag i Kristiansand sentrum var jeg vitne til noe ubehaglig. jeg kom gående nedover en gate og så at en meget gammel, tynn og liten dame i 80 årene overekke noen kroner til en kvinnelig tigger foran seg. "Det var jo snillt" tenkte jeg, men imens jeg kom nærmere så jeg at denne tiggerdamen fortsatte å følge etter 80 åringen, og den stakkars gamle dama ble stoppa nærmest imot sin vilje. På dette tidspunktet var jeg klar til å si noe hvis det ble noe mer kluss, men det holdt at jeg stilte meg i nærheten, og den stakkars gamle damen fikk kommet seg unna imens tiggeren skifta retning.

Hva hvis jeg ikke var der? Hvor utspekulert er det ikke å utnytte de eldre som er skrøpelige til beins, og gjerne ikke 'helt med'? Jeg får helt vondt inni meg :(

Jeg synes det var frekt, og jeg håper virkelig det blir slutt på denne utingen tigging egentlig er. Akkurat nå har tiggerne i byen her fått mye sympati og mediedekning, for noen "angrep" (som visstnok ikke var angrep likevel?) i det siste. Jeg fordømmer angrep på utsatte mennesker, men jeg er mektig lei av slik frekk og innpåsliten oppførsel. Stakkars eldre må få gå i fred!

Anonym poster: 3635c6ce4acd5ea3b51d45d42a5b922f

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ånei, tenk så fælt at noen føler seg plaget av at tiggere og rumenere som ikke eier nåla i veggen spør dem om noen skarve kroner. Det beste hadde vel vært å dra tiggerne og rumenerne ut i skogen og skyte dem, slik at vi slipper å plages med samvittigheten ikke sant?

-hilsen AP-velger.

Anonym poster: e1da4430f5bdcf1aa4f3872d51b02fe6

• Liker 1
Skrevet

har du ikke alt postet om dette før.?

Skrevet

Min svigermor ble også utsatt for dette. De prövde å rive av henne gullkjedet, ta gifteringen hennes m.m

Hun ser kanskje gammel ut, men dama er sprek og sigöyneren ble lagt i bakken mens forbipasserende ringte politiet.

Her hvor jeg bor har flere eldre blitt ranet i deres egne hjem av sigöynere, noen av dem har i tillegg blitt mishandlet.

Mener å ha lest at det var sigöynere som var innblandet i mordet på ei eldre dame like i närheten her også.

• Liker 4
Skrevet

Kan ikke noen se til å bli kvitt pakket?! Unnskyld meg, men hvis man kun sitter på et hjørne med et pappkrus i fanget hele dagen fortjener man ikke nåla i veggen uansett hvor man kommer fra.

Når de i tillegg plager eldre folk og stjeler ting har det gått fra å være irriterende til skremmende.

Skrevet

Ånei, tenk så fælt at noen føler seg plaget av at tiggere og rumenere som ikke eier nåla i veggen spør dem om noen skarve kroner. Det beste hadde vel vært å dra tiggerne og rumenerne ut i skogen og skyte dem, slik at vi slipper å plages med samvittigheten ikke sant?

-hilsen AP-velger.

Jeg har ikke penger jeg, jeg og vennene mine har sendt til sammen ca 46 MILLIONER kroner ned til romania via western union, og det er bare det de har registrert, ikke det vi tok med i form av kontanter, tyvgods, smykker, osv.

Menneh... hakke penger jeg, så kan ikke du bare fortsette å stemme AP mens du rer opp til meg på gjesterommet? For jeg har nemlig ikke noe sted å bo jeg, så jeg forventer at du stiller opp med husrom og penger.

Hilsen et rommenneske som ikke vil plage eldre da de slår sånn med stokker og gåstoler i forsvar.

Anonym poster: 72990072788ca19d5a7ca52096de3eb4

• Liker 3
Skrevet

Haha Ryvre, svigermora di lærte avskummet en lekse! To tomler opp til henne, godt jobba!

Anonym poster: 3a09f79c79d80cf2582a0f4bb4c3445c

• Liker 2
Skrevet

TS her. Jeg synes faktisk våre eldre fortjener mer respekt og verdighet på sine skrøplige dager enn det jeg var vitne til, selv om disse tiggerne ikke eier nåla i veggen... Det var tydelig denne eldre damen var et lett mål der hun gikk så sent avgårde, og tiggerdama så sikkert noen lapper i lommeboka hennes når hun fikk noen penger første gangen, så hun tenkte hun kunne mase seg til mer.

Slik kynisk tigging er en uting, og skamme seg burde politikerne gjøre som åpnet opp dørene for dette!

• Liker 5
Skrevet

Jeg har ikke penger jeg, jeg og vennene mine har sendt til sammen ca 46 MILLIONER kroner ned til romania via western union, og det er bare det de har registrert, ikke det vi tok med i form av kontanter, tyvgods, smykker, osv.

Menneh... hakke penger jeg, så kan ikke du bare fortsette å stemme AP mens du rer opp til meg på gjesterommet? For jeg har nemlig ikke noe sted å bo jeg, så jeg forventer at du stiller opp med husrom og penger.

Hilsen et rommenneske som ikke vil plage eldre da de slår sånn med stokker og gåstoler i forsvar.

Anonym poster: 72990072788ca19d5a7ca52096de3eb4

Mener du at alle romfolk er kriminelle?

-hilsen AP-velger.

• Liker 1
Skrevet

-hilsen AP-velger.

Jepp!

Jeg stiller med gravemaskin hvis det blir dugnad.

• Liker 4
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Evt. kan man jo bare si at tigging er arbeid (salg av god samvittighet) og dermed blir det ulovlig for tiggerne på turistvisum å tigge.

Skrevet

Evt. kan man jo bare si at tigging er arbeid (salg av god samvittighet) og dermed blir det ulovlig for tiggerne på turistvisum å tigge.

Hva har visum med dette å gjøre?

I Norge er dessverre landegrensene åpne.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hva har visum med dette å gjøre?

I Norge er dessverre landegrensene åpne.

Ja, men det vil være ulovlig å tigge uten arbeidstillatelse, noe som vil gjøre det mindre attraktivt for romfolket/sigøynere å komme hit på sommerturene sine.

Skrevet

Jepp!

Jeg stiller med gravemaskin hvis det blir dugnad.

For en motbydelig holdning mot andre mennesker. Du vil altså ha dem skutt og nedgravd. Og folk gir deg plusser for dette. Kvalmt.

-Hilsen AP-velger.

• Liker 1
Skrevet

For en motbydelig holdning mot andre mennesker. Du vil altså ha dem skutt og nedgravd. Og folk gir deg plusser for dette. Kvalmt.

-Hilsen AP-velger.

Ser at du stemmer AP, for en motbydelig holdning mot andre mennesker.

Du vil altså ødelegge norske tradisjoner og gjøre meg arbeidsledig.

Kvalmt.

• Liker 6
Skrevet

-hilsen AP-velger.

Å himmel, irriterende krek.

Synes du det er greit om de tar gamle damers penger fra dem fordi de er fattige ?

Hvorfor skal pensjonister betale for at norge slipper inn kriminelle tiggere ?

• Liker 8
Skrevet

Det er forskjell på å ønske at disse tiggerne og tyvene blir sendt tilbake til sine egne land ,enn å ta dem ned i en skog for å skyte dem.

Hva feiler det deg? Skyte folk ?

Nei,men noen krav burde Norge ha.Er du kriminell og kun kommer hit for å drive faanskap,da kan du for søtten steike meg bli stappet i fengsel,tatt fingreavtrykk og bilde.For så å bli sendt sporeks rett dit du kom fra.

Norge er dumsnille som lar grensene være åpne for alle.Litt mer ala Frankrike kunne jeg faktisk tenke meg.

• Liker 2
Skrevet

Du har veldig rett TS, i at de eldre fortjener meir respekt enn det som du forteller om her. Og det er ikke greit å verken rane eller holde igjen andre for deres penger, det være om en tigger eller kongen gjør det.

Dog blir det selvsagt mer frustrerende når situasjonen omhandler gamle mennesker med andre fysiske forutsetninger enn oss andre, og en tigger som i og for seg tjener på andres samvittighet og ønske om å hjelpe.

• Liker 2
Skrevet

I dag i Kristiansand sentrum var jeg vitne til noe ubehaglig. jeg kom gående nedover en gate og så at en meget gammel, tynn og liten dame i 80 årene overekke noen kroner til en kvinnelig tigger foran seg. "Det var jo snillt" tenkte jeg, men imens jeg kom nærmere så jeg at denne tiggerdamen fortsatte å følge etter 80 åringen, og den stakkars gamle dama ble stoppa nærmest imot sin vilje. På dette tidspunktet var jeg klar til å si noe hvis det ble noe mer kluss, men det holdt at jeg stilte meg i nærheten, og den stakkars gamle damen fikk kommet seg unna imens tiggeren skifta retning.

Hva hvis jeg ikke var der? Hvor utspekulert er det ikke å utnytte de eldre som er skrøpelige til beins, og gjerne ikke 'helt med'? Jeg får helt vondt inni meg :(

Jeg synes det var frekt, og jeg håper virkelig det blir slutt på denne utingen tigging egentlig er. Akkurat nå har tiggerne i byen her fått mye sympati og mediedekning, for noen "angrep" (som visstnok ikke var angrep likevel?) i det siste. Jeg fordømmer angrep på utsatte mennesker, men jeg er mektig lei av slik frekk og innpåsliten oppførsel. Stakkars eldre må få gå i fred!

Jeg sier bare; BRUK DIN STEMMERETT NESTE HØST. SØRG FOR REGJERINGSSKIFTE.

Ap vil ha alt mulig inn i landet sånn at det ser bra ut utad, å så lenge de sitter på makta vil vi ikke bli kvitt tiggerne.

Ap består kun av blautfisker som Jens og Eskil. Jag kan ikke fatte og begripe at noen virkelig vil at de skal styre landet vårt.

La kun de som trenger det få komme til Norge som asylsøkere. Siles det ut der så er det ikke mange som får bli.

Anonym poster: b7b17f22da51966db8337ce5f4b71419

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...