Gjest frøken knekk Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Gikk til kiropraktor fordi jeg var så "stiv og støl", han knakk meg opp i ryggen, på en eller annen merkelig måte følte jeg meg "frisk"?? er som om kroppen tar ett lettet "sukk" på en eller annen måte, 4 dagen med hvile nå og er mye bedre. Hva skjer? hvorfor blir det slik? lær meg mer om dette da,
Minya Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Når du får låsninger i kroppen, enten leddene eller ryggsøyla, så ligger det ofte både nerver og sener i klem, så når kiropraktoren "knekker opp" låsningene, så løsner presset på alt som kan ha ligget i klem. Hvilket igjen fører til at kroppen får trekke et lettet sukk over å ikke ha vondt på rare steder etterpå
Thorn Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Sånn føler jeg det når jeg har vært hos naprapat. Det er akkurat som om jeg blir lettere, og selv om jeg blir litt svimmel akkurat med det første føler jeg meg alltid superbra når jeg er ferdig behandlet. Det er herlig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå