AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Som helt ukjent i Milano, så ønsker jeg å vite hvor man bør bo. Vi skal ha med 2 barn på 6 og 9 år, så det bør være sentralt. Anonym poster: 0792e0fe393cd99556d46435b61c43ab
marsy Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Jeg synes det er en litt uoversiktlig by. Du må enten bo rett ved sentrum, ellers er du avhengig av å ta t-bane/taxi. Prøv å finne noe nærmest mulig Duomo, eller finn et hotell som ligger nær en t-banestopp på den røde eller gule linjen (de går direke til Duomo). Rundt katedralen finner dere shoppinggater og spisesteder. Gjør litt research på spisesteder, for mange av stedene i sentrum er dyre og har litt dårlig kvalitet.
Dolce Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Som helt ukjent i Milano, så ønsker jeg å vite hvor man bør bo. Vi skal ha med 2 barn på 6 og 9 år, så det bør være sentralt. Anonym poster: 0792e0fe393cd99556d46435b61c43ab Det kommer jo an på hva formålet med reisen er? Hva dere vil se og oppleve? Men for shopping er jeg enig med marsy. Bo i sentrum rundt Duomo/Brera/Castello. Hvis dere ikke skal så mye ut på kveldstid, kan også endel hoteller nærmere jernbanestasjonen være ok. Men vær obs at endel områder der kan være litt "rufsete" på kveldstid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå