stjerneskudd89 Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Hei alle sammen:) Jeg har en ganske lang nese og kunne tenkt meg gjøre den kortere via neseplastikk. Jeg har likevel lyst til å beholde nesetippen omtrent slik som den er, bare å flytte den oppover. Jeg har lest at dette er en mulig operasjon som er ganske vanlig, men når jeg har søkt på plastiske kirurger i Norge og neseplastikk her, virker det ikke som om dette er en vanlig prosedyre her i Norge.... dette gjør meg litt nervøs for jeg vil at den plastiske kirurgen som opererer min nese skal ha gjort liknende prosedyrer mange ganger før... Er det noen her inne som har suksessfullt fått utført denne prosedyren i Norge? Setter veldig pris på svar!
Gjest Kati Jane Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Bump, vil også fiukse min nese etter den ble skadd.Men må være hos en dykyig kirug.
Gjest Euforia Skrevet 14. januar 2013 #3 Skrevet 14. januar 2013 Ring forskjellige klinikker og hør med dem? Jeg er veldig sikker på at de kan gjøre dette, men har personlig ingen erfaringer rundt dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå