Gå til innhold

Utslitt pga. bygningsarbeid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bor i Oslo sentrum i en liten leilighet. På baksiden bygger de en ny blokk og på forsiden driver de med veiarbeid/legger nye trikkeskinner.

Dette bråker så mye at jeg rett og slett blir helt utslitt.

De begynner klokken 6 om morgenen og holder på til 19-20 om kvelden. Hver dag bortsett fra søndag.

Jeg går med ørepropper konstant inne og får så utrolig vondt i hodet av at det bråker hele tiden. Trykkluftsbor, sveising, hamring, roping..

Jeg er student, og noen ganger har jeg fri på dagtid og andre dager slutter jeg tidlig. Jeg presser meg selv til å sitte igjen på skolen, men det er begrenset hvor mye lekser jeg har.. Er også på treningssenteret hver dag, bare for å slippe unna alt bråket. Men aller helst vil jeg jo bare ligge på sofan og slappe av i mitt eget hjem :-(

Jeg sover veldig lett, så det er ikke snakk om å få noe søvn etter klokken 6 hver eneste dag.. til og med lørdag..

Hva i all verden skal jeg gjøre?

Anonym poster: f60f0f96d54a7d5ef7e9e158a594d846

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva du skal gjøre, men du skal iallfall få bøttevis av sympati fra meg. Her har vi hatt byggebråk i ett og et halvt år, og de skal holde på i minst ett år til. Så strør naboen over oss salt i såret ved å bruke to år på å pusse opp leiligheten. På toppen av det hele jobber jeg skift med nattevakter.

Eneste løsningen jeg har sett er å flytte, man får ikke akkurat stoppet den typen bygging.

Heldigvis er jeg ikke like lydvar som deg, så jeg overlever helt greit. Men det går ut over humør og trivsel i lengden likevel.

Skrevet