Gjest Rapunsel5 Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Jeg tenkte å laste ned denne youtubefilmen: slik at jeg kan høre på dette mens jeg sitter på toget f.eks. en slags lydbok for studiene. Men så går det ikke an å konvertere filen? Hva kan jeg gjøre for å få denne youtubefilmen som en lydfil på pcen?
Lutetium 71 Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Avidemux bør klare biffen (velg den benevnt "Installer", 64 el. 32bits). Innstaller programmet. Åpne opp fila i programmet (f.eks dra fila over i programvinduet), svar "No" på dialogboksen som dukker opp, deretter følger du denne veiledningen. Let me know how it goes.
TMB Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Bruk Songr. Bare lim inn lenken til videoen i søkefeltet og trykk enter. Da kan du velge om du vil ha den i videoformat eller mp3. Blir ikke enklere. Fungerer da selvsagt også til å laste ned musikk fra YouTube enkelt som bare det
Gjest Rapunsel5 Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Bruk Songr. Bare lim inn lenken til videoen i søkefeltet og trykk enter. Da kan du velge om du vil ha den i videoformat eller mp3. Blir ikke enklere. Fungerer da selvsagt også til å laste ned musikk fra YouTube enkelt som bare det Prøvde denne først for det virket enkelt, men det stod at filen var forbudt å laste ned :/ Tror det er en copyright på disse filmene. Flere forslag?
Gjest Rapunsel5 Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Avidemux bør klare biffen (velg den benevnt "Installer", 64 el. 32bits). Innstaller programmet. Åpne opp fila i programmet (f.eks dra fila over i programvinduet), svar "No" på dialogboksen som dukker opp, deretter følger du denne veiledningen. Let me know how it goes. Får ikke dratt over en fil når jeg ikke har filen på pcen :/ skal laste ned youtube filmen fra nettet, så blir litt vanskelig å convertere en fil jeg ikke har :s
Lutetium 71 Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 35' post=11530208] Får ikke dratt over en fil når jeg ikke har filen på pcen :/ skal laste ned youtube filmen fra nettet, så blir litt vanskelig å convertere en fil jeg ikke har :s Sorry! Trodde du allerede hadde lastet den ned. Har du firefox, er det så enkelt som å legge inn utvidelsen "DownloadHelper", og laste ned fila med den. Veiledning finner du her. Du vil få flere valg om hvilke filer du kan laste ned. Velg den med høyest nummer, den har høyest kvalitet (34 eller 35 i dette tilfellet).
Minttu Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 (endret) Jeg bruker også songr, men siden det ikke fungerer så kan du jo prøve mediaconverter.org eller laste ned som videofil via keepvid.com. Endret 14. september 2012 av Minttu
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 Hvis du bare skal ha lydfil så kan du vel gå på tilbehør og lydinnspilling? Anonym poster: 9226552a1cac4235179aa3af225d2466
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå