Gå til innhold

Unormal menstruasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om noen kan svare meg på hva dette kan være.

Fikk mensen som forventet på mandag (går på p-piller), blødde som vanlig og hadde menssmerter. Tirsdag var den borte hele dagen (ingen smerter), men kom litt tilbake onsdag ettermiddag. I natt/morges forsvant den igjen.

Jeg pleier alltid å ha det samme "blødningsmønsteret"; blør mye de første dagene og så roer det seg, så dette er helt unormalt til å være meg. Har heller ikke ømme pupper slik jeg pleier å ha.

Noen som vet hva dette kan skyldes? Tok graviditetstest i går, og den var negativ.

Anonym poster: 22146ab1e7fa2056015666b11e30ac3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

Jeg har opplevd det samme noen ganger i løpet av de 19 årene jeg har hatt mensen, har ikke vært gravid da eller feilet noe pga det. Er du stresset for tiden? Det kan være det, eller bare en litt tilfeldig uregelmessig mens, neppe noe å bli bekymret for iallefall. Men dra til legen hvis du ikke klarer å ikke bekymre deg ;)

Anonym poster: 52ff57a2bdd83d89a0fd55de3120af9e

Skrevet

Mensen kan oppføre seg litt annerledes til tider. Det er veldig sjelden noe å bekymre seg for. Hvis du tok en graviditetstest som var negativ, kan du nok slappe helt av :)

Skrevet

Tusen takk for svar!

Det var godt å høre. Er veldig stresset for tiden, så da slår jeg meg til ro med at det er mye sannsynlig at det er derfor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...