AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Hei. Jeg har nettopp fått beskjed av legen min at jeg har lavt stoffskifte. Jeg lurte på om noen av dere har noen erfaringer og lignende å dele angående dette? Selv sliter jeg veldig med lavt energinivå, tidvise depresjoner og tunge perioder, dette tror jeg er den største utfordringen. Og oppå alt dette kommer det rent fysiske. Kommer dette til å bli lettere med medisiner? Anonym poster: 873f3210f7a1ee2549e2ac5854b317e8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Ja, det blir bedre med medisiner, men det kan ta langt tid å finne den riktige dosen. For meg tok det ca to år, men jeg følte meg raskt bedre da jeg begynte på Levaxin, spesielt psykisk. Jeg var veldig glemsk, treg/tåkete i hodet og ble fort sint og frustrert og lei meg. Dette bedret seg ganske fort, men jeg hadde endel dårlige perioder også. Nå er jeg stort sett i fin form, det eneste problemet jeg har igjen er at forbrenningen fortsatt er lav, så jeg må passe på hva jeg spiser og må ligge ganske lavt i daglig kaloriinntak for ikke å gå opp i vekt. Jeg var plaget av veldig treg fordøyelse også tidligere, men den er helt fin nå. Jeg er vel en av de som kan si at jeg fikk et nytt liv med medisiner, heldigvis. Anonym poster: 8423097445547d441269af94e01bcbba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå