The Kitten Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 For noen dager siden fikk jeg vite at ei venninne av meg har forsøkt å ta sitt eget liv. Det er noen år siden nå, men jeg vet at hun fremdeles sliter. Hun har fortalt meg litt om problemene sine, jeg vet med sikkerhet at hun sliter med kraftige depresjoner innimellom. For noen år siden var hun sammen med en kontrollerende tufs som slo henne, og jeg mistenker at hun har blitt voldtatt. Faren hennes har også brutt all kontakt med henne nylig. Nå er jeg selvfølgelig bekymret for henne og lurer på hvordan jeg skal forholde meg til dette?
SemperFi Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 (endret) Ta kontakt med noen som er god på psykisk helse. Endret 12. september 2012 av SemperFi
Gjest gjest17 Skrevet 12. september 2012 #3 Skrevet 12. september 2012 Det eneste du kan gjøre er vel å være der for henne?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Spør henne. Det er så ulikt hva folk ønsker og trenger, og til og med hva samme person ønsker fra ulike personer er ulikt. Det kommer også mye an på hvordan du har fått vite dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå