Gjest Sera Erst Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Hei alle sammen! Dette er min første tråd her, men følte dette var rette stedet og spørre om hjelp. Jeg har over noen år nå gått på P-sprøyte, dog med noen opphold. Har ikke hatt noen særlig bivirkninger - ingen hodepine, kviseutbrudd, nedsatt sexlyst eller lignende. Om noe så er det bare at jeg ikke blir helt "fuktig" naturlig under akten. Jeg tok for 9 dager siden en ny P-sprøyte. Når jeg satt her i pysjbuksen istad fikk jeg plutselig en veldig kraftig og overraskende blødning. Jeg har vel så og si aldri tidligere opplevd dette mens jeg er på P-sprøyten, og er derfor litt bekymret. Er blødninger mens man er på P-sprøyte normalt? Spesielt når man aldri tidligere har opplevd dette? Jeg har aldri hatt særlig plager med menstruasjon, men har nå et slags ubehag i magen. Til informasjon er jeg 22 år, og ellers frisk og fin Håper noen kan hjelpe meg!
Gjest Sera Erst Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Jeg må også nevne at jeg avsluttet forrige mens omtrent 2 dager før jeg tok ny p-sprøyte, hadde en pause immelom denne og forrige gang jeg tok! Så jeg skal forsovet ikke ha noen naturlig mens nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå