Gå til innhold

Leamus / rykninger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det normalt å få av og til ? Visst du slapper av og plutselig merke at du får rykninger på beina eller henda. Eller leamus på låret?:P ubehagelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt normalt :)

Har til og med fått det i rumpa jeg

Skrevet

Ja, det er helt normalt :)

Har til og med fått det i rumpa jeg

ah:)

Skrevet

Helt normalt... til og med i tunga :P

Skrevet

Helt normalt... til og med i tunga :P

Hehe, åå, det tror jeg at jeg aldri har merket:p

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Helt normalt ja. Men kan hjelpe med magnesium. Man får lettere musklekramper om man er lav på magnesium.

Skrevet

Helt normalt ja. Men kan hjelpe med magnesium. Man får lettere musklekramper om man er lav på magnesium.

Ingen fare med meg! Er høy på magnesium :ler: :ler:

Anonym poster: bb9986e1ea46f3d89a01b0055f951e7f

Skrevet

Ingen fare med meg! Er høy på magnesium :ler: :ler:

Anonym poster: bb9986e1ea46f3d89a01b0055f951e7f

Er det farlig å ta magnesium uten at du vet at du mangler det? Har leamus i magen og. ubehagelig

Skrevet

Er det farlig å ta magnesium uten at du vet at du mangler det? Har leamus i magen og. ubehagelig

Jeg tror det var ment som en spøk... Det er vel ikke sunt, hvertfall

Skrevet

Ikke farlig. Har hørt at røykere får det oftere, så hvis du bruker pengene opp på det, har du enda en grunn til å slutte ;)

Skrevet

Ikke farlig. Har hørt at røykere får det oftere, så hvis du bruker pengene opp på det, har du enda en grunn til å slutte ;)

Røyker ikke :) Har leamus i magen! Ubehagelig! andre sdom har hatt det? :P Det duuunker så sykt øverst i magen, og gir seg aldri.

Skrevet

Det hørtes litt rart ut med magen.. "gir seg aldri" - mener du at det holder på hele tiden ? merkelige greier!

Skrevet

Jeg har leamus/rykninger rett som der, jeg, men ingen til å roe ned :fnise: .

Anonym poster: f91ebaaa1ad389841f780448ace54933

Skrevet

Det hørtes litt rart ut med magen.. "gir seg aldri" - mener du at det holder på hele tiden ? merkelige greier!

Ja, det komme og går hele tiden :( Fikk det i går, og har det enda.. Har ikkje vært HELE tiden, men nesten. Arh ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...