Gå til innhold

Kvinner i forhold, hvor ofte onanerer dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg føler for det. Noen ganger blir det flere ganger om dagen, andre ganger kan jeg gå flere dager med opphold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt artig dette her. Nå sier jeg ikke at noen kvinner i denne tråden er disse jeg referer til, men i det siste har det jo vært mye innlegg om menn som onanerer i forhold, og da blir det fort kaos her inne, med kvinner som synes det er forferdelig osv.

Men det er godt å se at det er mange kvinner her inne som har et sunt forhold til dette :)

Skrevet

Bra. Mulig jeg er konservativ, men onani er det samme som utroskap. Man begjærer en annen enn sin kjæreste/hustru, og det er mentalt utroskap. For et langvarig suksessfullt forhold må man ALDRI begjære andre enn sin frue/mann.

Uff, for en holdning.

Glad du ikke er min mann.

Jeg har vært gift i mange år, men onanerer jevnlig allikevel. Enkelte ganger onanerer jeg fordi jeg er kåt, andre ganger fordi jeg vil ha en total avslapning i kroppen og da er ingenting som en real orgasme.

Synes synd på de kvinnene som aldri har opplevd orgasme og som slår seg til ro med at det skal være slik. Jeg har onanert meg til orgasme så lenge jeg kan huske og ser på det som et av livets små underer som jeg ikke ville vært foruten.

Anonym poster: cbe6a499c7136beb59feb2692a7181ab

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Uff, for en holdning.

Glad du ikke er min mann.

Jeg har vært gift i mange år, men onanerer jevnlig allikevel. Enkelte ganger onanerer jeg fordi jeg er kåt, andre ganger fordi jeg vil ha en total avslapning i kroppen og da er ingenting som en real orgasme.

Synes synd på de kvinnene som aldri har opplevd orgasme og som slår seg til ro med at det skal være slik. Jeg har onanert meg til orgasme så lenge jeg kan huske og ser på det som et av livets små underer som jeg ikke ville vært foruten.

Jeg var åpenbart ironisk :)

Skrevet

Det er litt artig dette her. Nå sier jeg ikke at noen kvinner i denne tråden er disse jeg referer til, men i det siste har det jo vært mye innlegg om menn som onanerer i forhold, og da blir det fort kaos her inne, med kvinner som synes det er forferdelig osv.

Men det er godt å se at det er mange kvinner her inne som har et sunt forhold til dette :)

Det var jeg som skrev innlegget over her at jeg onanerer jevnlig til tross for at jeg er lykkelig gift. Vil bare si at jeg elsker å se min mann runke.itt største ønske er å overraske ham mens han runker, å se på ham uten at han ser meg :sminkedokke: .

Skrevet

Så og si aldri... Er gift og er godt fornøy slik det er.....

Anonym poster: efa4413f89590d2ffb8ed81156cd7231

Skrevet

Det er ikke alltid med orgasme som mål, men det blir vel omtrent en gang om dagen, uansett om jeg er i et forhold eller ikke. Litt oftere når jeg er singel. Som sagt så er det ikke alltid med orgasme som mål, 3-4 minutter med myk tafsing før jeg sovner er bare koslig det.

En gang om dagen? Det var ofte, syns jeg. Jeg gjør det kanskje maks to ganger i måneden, noen ganger går det måneder før jeg gjør det, og jeg er singel.

Kunne aldri gjort det før jeg sovner, for jeg må alltid vaske hendene etterpå. :fnise: Kan liksom ikke sovne uten å ha vasket hendene, trodde det var vanlig det, jeg.

Anonym poster: fac73226af73d69549d8b489cf52b6e2

Gjest Raindrops
Skrevet

Kunne aldri gjort det før jeg sovner, for jeg må alltid vaske hendene etterpå. :fnise: Kan liksom ikke sovne uten å ha vasket hendene, trodde det var vanlig det, jeg.

Anonym poster: fac73226af73d69549d8b489cf52b6e2

Jeg klarer helt fint å stå opp å vaske hendene, om ikke annet har man alltids våtservietter.

• Liker 1
Skrevet

hmm kan ha opptil 7-8 ganger daglig...kan fort bli ett par ganger etter hverandre,så sikkert derfor det drar opp litt i antall..men jeg har jo sex med typen flere ganger om dagen å... :jepp:

men nå er det jo ikke absolutt hver eneste dag man har tid til så mange ganger da...

Skrevet

Kun når han ikke er hjemme. Du vet hva man sier, en orgasme om dagen forlenger livet :danse:

Skrevet

ca. 3-4 ganger i uken, avhenger også av hvor mye sex vi har. Men sex trigger sex, så tut og kjør :fnise:

Skrevet

Ca. Hver dag og jeg digger det =)

Anonym poster: f7ffb2e65272c8ac2f464975cbe9385c

• 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...