Gå til innhold

Trøstetråd <3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Jenta123456

Trøst til deg :hug: Har strøket noen ganger jeg og men fikk tatt det opp igjen!

Tenkte å gjøre det selv, men fikk høre at da får man ikke førstegangsvitnemål som gjør det vanskeligere å søke på skoler pga høyere snitt eller noe... Så skal snakke med rådgiver i morgen :)

Er det vanskelig å ta opp fag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er det ikke:) visst du tar intensivgymnaset:) slik en venn av meg gjorde:)

Men så klarte jeg videregående:) men klarte ikke helt studiene på universitet så der måtte jeg ta opp igjen eksamener

Endret av Anciol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til dere alle! Selv sitter jeg her så frustrert, trist og deprimert. Har vært ganske alvorlig syk lenge nå, og det verste er ikke smertene og utmattelsen, men ensomheten...

Anonym poster: 68bef7e600d037292a46b32ea3f90a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Idag 11:00 lå hunden min død hos dyrelegen. Han var blitt gammel og syk, og hadde det ikke noe godt.
Jeg har hatt denne hunden i 13 år, og hadde vel fortrengt den viten om at han måtte forsvinne en dag han også. I tillegg har katten min forsvunnet lengre enn normalt. Så.. dette er ikke en drømmedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår gode nabo og nære venn måtte gi tapt for kreften i en alder svar 67år. Oppleves så urettferdig. Var syk i kun 2år. Ble brått sykere og døde bare i løpet av 6dager. Begraves på fredag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et flott underforum. Så godt å se hvor sympatiske og snille flere kan være her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå var det stille her inne, og det er jeg egentlig glad for! Jeg er lei meg for at ingen ting i livet mitt blir som jeg hadde planlagt



Anonymous poster hash: 68bef...a05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Mistet katten min i dag. Han var 5 år og måtte avlives pga kreft. Savner han så inderlig mye.. Han var bare verdens snilleste katt:( er så tomt uten han..

Endret av Wubba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet katten min i dag. Han var 5 år og måtte avlives pga kreft. Savner han så inderlig mye.. Han var bare verdens snilleste katt:( er så tomt uten han..

Huff, så trist :hug:

Det er alltid trist når dyr går bort, de er jo en del av familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...