Blanke_stjerne Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Hei, jeg har en mann som er 35 år. Lei av de ereksjonen han får konstant. Er vi ute og handler, på et senter, en butikk, lekeplassen så er det mange ganger hvor jeg merker han har fått ereksjon og prøver å dytte den. Han sier det er normalt for meg er dette unormalt. Hva er det som skjer. Kan noen si meg om dette virkelig er normalt. Hvis ikke hvorfor har han det sånn? Jeg er jo ikke mann, men det er ikke noe godt å se si egen mann få ereksjon når vi er ute eller på besøk hos noen, Kan jeg bare ta det med ro og tenke at dette er normalt og ikke noe å stusse over eller tenke at NOE er det. Uffff.....Blir gal jeg snart. Håper på behjelpelige svar.
Heisenberg Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Altså jeg er heller ikke mann så om det er normalt eller ikke det kan jeg ikke svare på. Det jeg lurer på er hvorfor i alle dager det at han får ereksjon på "upassende" steder er et problem for deg?? 1
candy king Skrevet 12. september 2012 #3 Skrevet 12. september 2012 35 åring som får unwanted boner høres ikke helt vanlig ut hvertfall. Selv om jeg ikke har noe som helst problem med å få den opp når den skal opp, tror jeg ikke jeg har hatt unwanted boner siden jeg var kanskje 15. hva som er årsaken ville vert morsomt å vite viss du/dere finner ut av det
Gjest Katten. Skrevet 12. september 2012 #4 Skrevet 12. september 2012 Jeg får ereksjoner hele tiden. Ofte på upassende tidspunkt. Noen av oss er bare slik.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2012 #5 Skrevet 12. september 2012 Jeg er 30 år og har svært sjelden dette problemet lenger. MEN, jeg kjenner meg veldig igjen fra jeg var yngre. Husker spesielt godt en episode fra begravelsen til min eksisterende kjærestes bestemor. Jeg gav henne en klem og det var alt som skulle til før den stod om kapp med kirketårnet. Husker det som veldig ubehagelig og kunne ikke helt skjønne hvordan det gikk til da hodet mitt absolutt ikke tenkte i de baner i forkant. Generelt fra 14-23 års alderen var jeg plaget med dette problemet og fikk ereksjon tilsynelatende uten grunn og uten at jeg tenkte på noe sexuelt. Hadde også en på et dansegulv en gang der frøkna jeg svært gjerne kunne tenkt meg å bli bedre kjent med oppdaget den og rimelig kjapt forlot åstedet... Det kan høres ut som din mann er i dette moduset fortsatt, noe jeg på en måte misunner Det har absolutt sine fordeler... Jeg vil kalle det fullstendig normalt, dog noe uvanlig å ha så sterke drifter i en alder av 35. Hva med en kjapp runde/BJ/HJ før dere forlater huset? Anonym poster: 9c086f8bcca78216e74dcc4ed38818bc
Gjest Janus Skrevet 12. september 2012 #6 Skrevet 12. september 2012 Dette er noe du skal sette pris på og omfavne, ikke forbanne. Har du heller lyst på en impotent mann slik at du kan lage tråder her inne om at du er underernært på sex og vurderer et sidesprang? Om han ikke er diskret og det viser veldig godt kan jeg forstå om du synes det er problematisk, men om ikke, så skjønner jeg ikke hva du klager over.
Blanke_stjerne Skrevet 12. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2012 Ingen problem at han haar det sånn, men det er så synd når jeg har på meg så mye annet for å få dette her til da, og når vi er rett utenfor døra eller hos noen andre så skjer det. Og jeg har lagt merke til at han før vi blir sammen må selv ta på den en stund for at han skal være klar. Han prøver å gjøre det i skjul men jeg ser det. Det verste er at når jeg har en veninne på besøk en dame hvor vi er på besøk ber han om sex som om han skulle ha lengtet så mye etter meg. Men sjelden jeg føler han er sånn mot meg. Han selv sier det er normalt og at han ikke tenker over det og at det bare skjer sånn uten videre. Hmmm ikke noe utroskap som har vært i løpet av disse 10 årene heller som jeg veit om Så ja litt ubehagelig er det, vet ikke hvorfor.
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. september 2012 #8 Skrevet 12. september 2012 Ingen problem at han haar det sånn, men det er så synd når jeg har på meg så mye annet for å få dette her til da, og når vi er rett utenfor døra eller hos noen andre så skjer det. Og jeg har lagt merke til at han før vi blir sammen må selv ta på den en stund for at han skal være klar. Han prøver å gjøre det i skjul men jeg ser det. Det verste er at når jeg har en veninne på besøk en dame hvor vi er på besøk ber han om sex som om han skulle ha lengtet så mye etter meg. Men sjelden jeg føler han er sånn mot meg. Han selv sier det er normalt og at han ikke tenker over det og at det bare skjer sånn uten videre. Hmmm ikke noe utroskap som har vært i løpet av disse 10 årene heller som jeg veit om Så ja litt ubehagelig er det, vet ikke hvorfor. Dette er jo merkelig.. så han får boner blandt andre, men ikke med deg, er det det du sier?
Blanke_stjerne Skrevet 12. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2012 Ja akkurat det jeg psrøver å si Ufff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå