Gå til innhold

Ett litt annerledes "problem"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en dame som har fått ett litt annerledes problem.Etter å ha vært sammen med samme person i 13 år, ikke hatt sex med andre på like lenge.

Nå planlegger jeg å gå inn i et nytt forhold, har kjempelyst på sex, helt utrolig lyst, men har en sperre med det å ta steget ut etter så lang tid, er nesten til å gråte av.

Har ikke komplekser over kroppen eller noe sånt, det er i hodet sperren sitter.

Vurderer vin som buffer for å få meg over sperren, men skulle ønske jeg ikke trengte det.

Hvordan har andre løst dette.

Setter pris på å få seriøse svar selv om jeg vet noen sikkert ser på dette som en bagatell, for meg er det bare frustrerende, og jeg VIL vil vil!!!

Anonym poster: 7afb859e8f8bb77e7cb4d87a153d7910

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble litt klønete forklart kanskje, men etter å hatt sex med en og samme mann i så mange år, og nå vært uten en stund.

Hvordan bryte barrieren og ha et nytt forhold MED sex.?

Hjelp.

Anonym poster: 2d31ddde9da1d394c36c41bf1af6d340

Skrevet

Jeg skjønner deg, kan forstå fustrasjonen.

Egentlig er jeg motstander av å ty til alkohol, men du trenge jo ikke mer en et par glass. Så jeg hadde nok prøvd det.

Lykke til!

(..og så spennende med ny partner)

Skrevet

Jeg skjønner deg, kan forstå fustrasjonen.

Egentlig er jeg motstander av å ty til alkohol, men du trenge jo ikke mer en et par glass. Så jeg hadde nok prøvd det.

Lykke til!

(..og så spennende med ny partner)

Takk takk, ja det er både uvandt og spennede på en gang.

Anonym poster: 2d31ddde9da1d394c36c41bf1af6d340

Skrevet

Jeg syns man skal være så trygg på partneren at man kan snakke om bekymringene/problemene i forkant, gjerne humoristisk, da blir sexen mye mindre "farlig", og det er mer rom for å "feile". Menn syns også det er skummelt å ha (edru) sex med ny partner, og jeg er sikker på at han blir superglad over å få et innblikk i hvordan du tenker, føler og fungerer. Lykke til!

Anonym poster: 2d889e724a8d5eee3b003297cfca381c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...