AnonymBruker Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Etter jeg sluttet med p-piller har jeg fått lysten min tilbake. Jeg får rett og slett ikke nok, og jeg tenker mye på sex. Jeg har som mange andre jenter nettopp lest Fifty shades of grey og drømmer om en slik mann (ikke sm). Dominereden og forførende. Min samboer har aldri vært sånn, han var jomfru da vi møttes og hadde mao null sex erfaring. Jeg var derimot erfaren, og glad i sex. Vi er bort fra hverandre i lengre perioder, og jeg har så lyst til at det skal være litt "kinky" i mellom oss da. Sms, tlf eller mms... Vi har vært sammen i over seks år, men vi har aldri snakket om sex utenfor senga når det skjer. Når jeg prøver, svarer han med smilefjes eller noe annet. Jeg har hat tlfsex, sms o.l. med andre gutter, men aldri med min samboer. Han har heller ikke de samme lystene eller behovene som meg. Jeg aner ikke hvordan jeg skal starte, føler bare det blir klein og teit.. Sexlivet vårt er veldig A4 omtrent misjonær, lyset av og et kjappt knull. Sjeldent noe forspill e.l. Heldigvis er det i ferd med å bli bedre, men jeg trenger mer mer mer! Hvordan kan jeg dempe all denne lysten? eller være litt knky mot samboeren min uten at jeg føler meg dum eller får han med på det? Anonym poster: 91be719f635477ad977a13c2bdb70fed
AnonymBruker Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Kan ikke hjelpe men prøv å søk litt rundt, her er en lenke hvor det er mannen som prøver å få kona til å snakke dirty. http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090720154215AA4WfMc Anonym poster: 2639f836dd6714fef835fb238f6b9068
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå