Gjest ABC Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Hei hei! Legen min har sendt videre enn henvisning til kapselundersøkelse. Hadde dessverre ikke tid til å prate mer, så derfor spør jeg her. Noen som har gjort det? Vet altså at man svelger et lite kamera. 1. Faster man først? Noen timer eller hele dagen? 2. Hvor lenge varer det? 3. Drar man hjem eller gjør man det der? 4. Gjør det vondt? Eller er det ubehagelig? Setter stooor pris på svar, vanskelig å finne noe på nettet om dette.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Jeg har ikke gjort det selv, men har hørt om det fra en som har gjort det. Han måtte faste/tømme seg først. Det tok et par dager. Tror det tok ca 24 timer. Han svelget pillen med litt vann på poliklinikken og fikk en sender som et belte rundt livet. Så dro han hejm. Pillen sendte signalene til denne senderen. Når pillen var kommet igjennom og var havnet i do. Tok han med seg senderen på poliklinikken igjen og de kunne se bildene på dataen sin. Anonym poster: 5492964bcd4735cfccf43e5ffd50ea93
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå