Gå til innhold

Kaker til bursdager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva baker dere?

Vi har fire bursdager i Oktober og nå må vi fornye oss.

Har som regel bakt disse kakene: Ikke alle samtidig da!

Eplekake

Gulrotkake

Suksessterte

Sahra Bernard

Verdens beste

Snickerskake

Karamellkake

Pluss noe som er barnevennlig da. Muffins, lanpanne sjokoladekake og kanelsnurrer og vafler.

Alle kakene unntatt verdens beste kan fryses.

Nå trenger vi forslag til noen nye kaker, vær så snill å hjelp oss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oreokake, pavlova, ostekake (både "vanlig" og amerikansk), islandskake, brownies (finnes utallige varianter; med forskjellige nøtter, sjokoladebiter, med og uten forskjellige toppinger, med bær, osv...).

Endret av Junimarie
Skrevet

Pavlova, Angel food, Devils food, blondies (hvit sjokolade brownies) og eplekake i div varianter har jeg hatt stor suksess med - og vi har også mange bursdager i oktober

Skrevet

Cookies er jeg dårlig på. Problemet er at jeg ikke er spesielt glad i sjokoladebiter i noe som helst. Ikke de små i familien heller.

Amerkiansk ostekake hadde jeg helt glemt, takk for påminnelsen.

Kaka til Sting hørtes knallgod ut.

Flere som baker til bursdager og har forslag?

Obs, glemte å si takk til dere. Veldig snilt gjort å bruke tid på meg.

Skrevet

Rullekake med bringebærfyll. Fyrstekake. Og marvposteier. Namme nam!

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Ostekake med friske bær og gele på toppen , pavlova, verdens beste ...

Endret av Magdalene
Skrevet

Ikke sjokoladebiter? Betyr det at Smashkake er et dumt forslag da? :) Den og Oreokake har blitt en suksess i familien min.

Hvorfor ikke lage egen iskrem? Kjempeenkelt og vannvittig godt. Og du kan bruke omtrent hva du vil. Jeg lagde en voksenvarient med Bailey's og lakris. Den forsvant fort..... ;)

Andre forslag:

Ostekake med oreobunn og jordbærlokk

Synd du ikke likte sjokoladebiter, for brownies med hvit sjokolade og karamellsaus er til å dø av....

Det var det jeg kom på... Familien min har 7 bursdager på en måned i juli/august, så har nettopp avsluttet bakesesongen ;)

Skrevet

Iskake!! Enten med marengsbunn eller nøttebunn. Den kan lages i alle mulige varianter, man kan feks. tilsette bær, daim eller kjeksbiter i isen :) Cake-pops er også en slager, i allfall i barnebursdager.. Andre selskapsfavoritter er tiramisu og creme brûlée :tommelopp:

Skrevet

Åh! Det fikk jeg lyst på nå Stronger, en ekte Tiramisu dynket i alt slags godsaker. Fantastisk godt! :-)

• Liker 1
Skrevet

Åh! Det fikk jeg lyst på nå Stronger, en ekte Tiramisu dynket i alt slags godsaker. Fantastisk godt! :-)

Åh, ja.. Kjenner jeg ble skikkelig kakesyk av denne tråden! :gratulerer:

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Da blir det disse som blir de neste på kakbordet hos oss:

Rullekake, kan også serveres med krem

Smashkake

Amerikansk ostekake, når jeg finner en god oppskrift

Cafè Stings sjokoladekake.

Blir de ikke fornøyde da, så er ikke det vår skyld.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...