Gå til innhold

Europeisk reiseforsikring og overgrep

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uten å gå noe inn på det, så ble jeg overfalt i et europeisk land på ferie i forrige uke etter middag på en fin restaurant. Det resulterte i blant annet et brukket bein, og ble en ganske dyr regning etter sykehusoppholdet. Jeg vet at jeg får dekket alle utgiftene for sykehus, krykker og medisiner, så den er grei.

Det jeg lurer på er om jeg kan få erstattet de materielle skadene med europeisk reiseforsikring, og hvordan jeg i så fall skal gå frem? Jeg hadde canon speilrefleks på meg i kameraveske, og det ble ødelagt. Jeg var dum nok til å ikke ha skaffet meg forsikring på kameraet, men jeg tenker at reiseforsikringen kanskje dekker det likevel? Jeg hadde også en iphone på meg som ble kastet og en kjole fra moods of norway til 2000 som ble ødelagt - det desidert dyreste jeg eier. Jeg er helt grønn på dette med forsikring, så det hadde vært fint hvis noen kunne forklare prosessen :) På forhånd tusen takk!

Anonym poster: 1e7a3ecd3021b6535ddf59ab75db5ee7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reiseforsikringen dekker alt du nevner. Ring forsikringsselskapet og forklar situasjonen, så forteller de gangen videre :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...