Gå til innhold

"Flytende" ost

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke så kjent med ost annet enn vanlig gulost, cheddar og brie, men jeg er på utkikk etter en ost som smelter skikkelig og blir flytende.

Vet at McDonalds (i Sverige iallefall) selger slike friterte ostekuler eller hva jeg skal kalle dem og inni dem så er det en smeltet ost med slik smak og konsistens jeg er ute etter

Har prøvd å gå inn på McDonalds hjemmeside uten hell (får ikke opp hele nettsiden, muligens fordi jeg søker fra mobil og ikke PC?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kalles poppers, og er en fritert jalapeno fylt med cheddar. Nam!

Skrevet

Hmm helt vanlig cheddar altså?

Har prøvd å smelte slike skiver med cheddar jeg har, men det ble ikke så flytende.

Skrevet

De skriver cheddar, men det virker mer som en form som smeltet kremost/smelteost. Vi hadde lignende i forrige jobben.

Skrevet

Du må kjøpe den Cheddaren som ligger i sånne egne plastikklommer. Husker ikke hvilket merke det er. :klo:

Skrevet

Du må kjøpe den Cheddaren som ligger i sånne egne plastikklommer. Husker ikke hvilket merke det er. :klo:

Er det i skiver mener du, men delt fra hverandre med slike plastikkpapir som man må dra av dem?

Skrevet

Er det i skiver mener du, men delt fra hverandre med slike plastikkpapir som man må dra av dem?

Ja, sånn! Jeg pleier å kjøpe mine i Sverige, men mener jeg har sett det på Meny. :)

Skrevet

Jeg pleier også kjøpe i Sverige, men en litt annen type.

Om jeg husker det så skal jeg se etter den typen når jeg er det neste gabg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...