Gå til innhold

Energidrikk, farlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har den siste tiden begynt å drikke energidrikk som burn, battery eller redbull for å klare å lese og gjøre skolearbeid. Men hvis jeg drikke en hel boks, så merker jeg at jeg blir veldig urolig på innsiden og begynner nesten (bare nesten) å skjelve litt. Detter skjer bare en gang i blant og når jeg har drukket, som sagt, en hel boks. Nå lurer jeg på om dette kan være farlig og usunt for kroppen? Vet om mange studenter som drikker energidrikker og som ikke merker noen ting. Hvorfor får jeg denne skjelvende følelsen? Betyr det på noen måte at jeg ikke tåler å drikke det? Burde jeg eventuelt slutte med det, og hva kan jeg erstatte den med?

Anonym poster: d4af87d7253a73d252a4cbf3c40d10a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få ugjevn hjerterytme pgr redbull ihvertfall, eller om det var Burn. Står litt på wiki. Utrolig kjipt, for det er jo så godt! Har sluttet med energidrikker selv grunnet hjerteproblemer i slekta, er'ke verdt det :P

Skrevet

Btw sjokolade gir deg jo bra med energi, ellers er jo et sunt og godt måltid å anbefale. Kaffe er vel det beste alternativet til energidrikker I guess.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...