SmallTalk Skrevet 13. september 2012 #21 Skrevet 13. september 2012 ...Denne tråden var egentlig litt humoristisk ment. Hva er din marerittnabo? Beklager om jeg var uklar. Nå bor jeg i enebolig med stor tomt så jeg har heldigvis litt avstand til naboene, men de ultimate marerittnaboene er folk som dealer narko eller er psykisk ustabile.
absinthia Skrevet 13. september 2012 #22 Skrevet 13. september 2012 Oj... Jeg glemte at jeg for mange år siden hadde en nabo som barrikadene seg i huset sitt slik at det ble væpnet politiaksjon. Samme mann gikk iblant med en hjelm med aluminiumsfolie på slik at de utenomjordiske ikke skulle finne ut hva han tenkte på. 4
Alice123 Skrevet 13. september 2012 Forfatter #23 Skrevet 13. september 2012 Herregud så mye sykt. Jeg elsker naboene mine bare mer og mer. De må få en flaske vin når de drar. 1
hjertesukka Skrevet 13. september 2012 #24 Skrevet 13. september 2012 Herregud så mye sykt. Jeg elsker naboene mine bare mer og mer. De må få en flaske vin når de drar. Ja, gi dem en flaske vin og tenk på at du er født under en heldig stjerne når det gjelder naboer. Hvis de neste også er hyggelige, så vet du å sette pris på dem etter å ha lest her. :-)
Alice123 Skrevet 13. september 2012 Forfatter #25 Skrevet 13. september 2012 De skal få vin, ingen tvil. Måtte de spre ro og aksept over sine nye naboer. Jeg bor i et område med 80 % barnefamilier og 15 % gamlinger. Mitt mareritt er at jeg enten får en småbarnsfamilie ved siden av meg. Hvor det går i ungegrin og løping og skriking og roping og herjing fra kl 06:00-20:00, og etter det må det være DRITSTILLE ellers får ikke prisen Milo Chrisander Olsen-Hansen og Prinsesse Emma-Chrysante Olsen-Knutsen sove. Med en litt sliten alenemor som kommer seg gjennom hverdagen takket være 40 rødprince, Se&Hør og alt TV2, TVnorge og TV3 noensinne har laget av realityTV. Med jævlig mye rot og leker på gårdsplassen. Eller en gammel dame som ikke takler rot og støy. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå