Gå til innhold

Liv's liv...


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ka du syns Søndagsengel? ble det oversiktlig og greit?

Siden ser veldig fin ut, men jeg ser bare ca 1 cm øverst på hvert bilde... :o Resten er ikke der! Er det ikke sånn hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, skal se på det. Hos meg henter den opp siden fra pc'n og ikke nett, skal sjekke på andre pc'n etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er bra på siden din her altså, på begge pc'ne. Prøv igjen, og om det ikke går da så trykk på oppdater..

Nå har jeg vært hos legen og fått resept på allergimed. Fikk nye tabletter ettersom de gamle ikke har fungert. Disse har advarsels trekant på! Håper de fungerer bedre! Ellers så har jeg hentet ut medisiner for 1000 kr så langt i år, samt legebesøk for 400, så nå er grensen for frikort ganske nær! Heldigvis får jeg igjen alt over 300 av studentskibnaden da!

I kveld skal jeg sitte barnevakt. Det går nok bra, snille barn og sånt. Og de har sånn STOR tv på veggen! jeg vil og ha sånn, de må nå koste flesk! Har litt andre prioriteringer akkurat nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er bra på siden din her altså, på begge pc'ne. Prøv igjen, og om det ikke går da så trykk på oppdater..

Jada, nå fikk jeg fram hele bildene!! :-) Tusen takk for hjelpen, gøy å ha en ønskelisteside!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Liv! Andre enn meg som er våkne i natt ser jeg...Stikker bare hodet innom for å si: Hei! Smugkikker litt i dagboken din mens jeg er her, jeg... Ønsker deg en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare si fra om dere tenkter ut flere ønsker så skal jeg sette de inn!

Kjempefint! Vi finner nok noe mer! Så mye fint i Sia og en annen butikk på Nordby :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvn? Hva er det? Er egentlig ikke så trøtt heller. Sov til kl 11:30 i dag, det som er deilig med skriving av oppgave er at en styrer sin egen tid.. (i allefall når gruppa ikke skal møtes i dag). Mannen er ikke i form, har vært kvalm og vondt i hodet i hele dag. Ettersom vi har loftseng har han ikke så veldig lyst å ligge helt der oppe om han må ut å fly, så han har lagt seg på den gode sofaen vår.

Mannen og jeg har satt igang med vårrengjøringen, det er no hærk!

I dag har jeg vasket komfyren og veggen bak +taket over.

Plan for lørdag:

Jeg skal:

- vaske badene

- vaske resten av taket(som er over 4meter over gulvet!)

- vaske vinduer

- vaske bak kjøleskapet

- vaske resten av veggene på kjøknet.

Mannen skal:

- støvsuge badene, kjøkken, og gangene

- vaske gangene

- vaske gulv og benker på kjøkkenet

- vaske dørene

- vaske boden

Tror nok det skal ta meste parten av dagen.

Må være ferdig før 18, for kl 19 blir det inntog av gjester , ei som bor her har nettopp hatt bursdag og det må jo feires!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har dere litt av en dag foran dere! :-) Dere valgte/fikk jo de verste rommene i leiligheten da?! :tunge1: Hvis dere deler på det, mener jeg? Hvordan har det gått med mannen i natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen! Utrolig smart med den nettbøssen! Jeg la bare i 30 kroner, da :oops: Har brukt litt mye penger denne måneden, og skal bruke enda mer før neste lønning (bl.a. tannlege :-x SURE PENGER!) Men kanskje sambo putter i litt også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alle monner drar! Kjempe fint at at gav litt,og sendte den videre håper jeg!l Litt dumt at en bare kan sende til 6 stykk da men det var vist et eller annet med det tekniske som satt grenser.

Jo vi trakk nok det værste rommet, men vi er heldigvis to om det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plan for lørdag:

Jeg skal:

- vaske badene

- vaske resten av taket(som er over 4meter over gulvet!)

- vaske vinduer

- vaske bak kjøleskapet

- vaske resten av veggene på kjøknet.

Mannen skal:

- støvsuge badene, kjøkken, og gangene

- vaske gangene

- vaske gulv og benker på kjøkkenet

- vaske dørene

- vaske boden

Ferdig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mannen er i bedre form nå.

Jeg har litt lyst å flytte tilbake til Fredrisktad jeg. Har registrert meg i Fredrikstads kommunes vikarbase. Får jeg et oppdrag så får jeg bare sove hos mamma eller pappa til vi får flyttet.

Så var det det evige spørsmålet da, eie eller leie? Om vi flytter står begge uten inntekt, men jobbe får jeg nok et eller annet sted og mannen sa han kunne høre på sykehuset om de trengte folk igjen, i allefall til han eventuelt får noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har litt lyst å flytte tilbake til Fredrisktad jeg. Har registrert meg i Fredrikstads kommunes vikarbase. Får jeg et oppdrag så får jeg bare sove hos mamma eller pappa til vi får flyttet.

JIPPI!!! :hoppe::velkommen: hjem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi får se hvordan det blir. Hmm, jeg kan jo ringe Kiwi om det er krise å si fra at jeg er i byen om de trenger folk.

Men får jeg en av jobbene i Oslo som er relatert til studie så blir vi nok en stund. Kan ikke si nei til fast jobb liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi spist spagetti! Namm

Jeg har ryddet vekk en hel pose med papierer og annet søppel fra pulten, samt betalt regninger. Så nå er regningene betalt og det er totalt igjen 8000 på brukskontoene våre. Ikke mye men vi klarer oss med det frem til den 15 da.

Mannen sier han trenger bukse men tror du han gidder å dra ned til byen da?

Nå skal jeg se på aetat etter jobb til mannen i Fredrikstad distiktet.. Han er jo så treg selv så litt pushing kreves :wink:

Til helgen tror jeg at vi skal hjem en tur! Da er det jo hjemmekamp også!

Nå er det en time til kampen på Lerkendal begynner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...