Gå til innhold

Liv's liv...


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har jeg fått to brev, type søknaden din er mottatt og aktuelle kandidater vil bli innkalt til intervju!

Fikk fra Eidsberg i dag, der sto det at en kunne be om søkerliste, har litt lyst til å gjøre det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to siste der tror jeg at jeg hadde klart meg uten da! Men jeg gleder meg jeg og.. Hadde bare ikke jobbmarkedet vært så trangt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du er på "middagen i dag"-tråden! Fortsett med det! Jeg har blitt ganske nysgjerrig på hva folk spiser til middag etter å ha hengt på der i et halvt år... :o :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja Linn3, skulle gjerne spilt men måtte jobbe!

Hei ~Alwa~ og Meteorac! Takk for det! Håper dere får en superduper helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var no kjekt at du var innom i dag då!

- No skal me legga oss. Pally måtte berre bli 40 fyrst. VILLE ha mount før han la seg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men nå fikk du jo litt for silken da! 20 silke går forresten for over 50 s på AH så det er bare å selge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heihei

Pus har forelsket seg i å ligge i vasken på badet. Han flytter seg ikke en gang når vi skrur på vannet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei

Pus har forelsket seg i å ligge i vasken på badet. Han flytter seg ikke en gang når vi skrur på vannet!

:ler::ler:

Så du hadde skrevet til meg på msn i dag! trodde jeg hadde slått av pc'n før jeg dro på skolen, men det hadde jeg visst ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...