Gå til innhold

Liv's liv...

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hjerter::babyjente::babygutt::babysmokk::hjerte::babygutt::babyjente::babysmokk::hjerte::babysmokk::babyjente::babygutt::hjerter:

:husarbeid::husarbeid::husarbeid::husarbeid::husarbeid::husarbeid:

:tunge1:

ÅH, SOM JEG GLEDER MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg fått to brev, type søknaden din er mottatt og aktuelle kandidater vil bli innkalt til intervju!

Fikk fra Eidsberg i dag, der sto det at en kunne be om søkerliste, har litt lyst til å gjøre det da!

Skrevet

Jeg fikk også fto ra Eidsberg i dag. Får sånne brev nesten hver dag for tiden... :-?

Skrevet

Åååå...

- Kva slags jobb er du ute etter då?

Skrevet

De to siste der tror jeg at jeg hadde klart meg uten da! Men jeg gleder meg jeg og.. Hadde bare ikke jobbmarkedet vært så trangt!!!

Skrevet

Så gøy at du er på "middagen i dag"-tråden! Fortsett med det! Jeg har blitt ganske nysgjerrig på hva folk spiser til middag etter å ha hengt på der i et halvt år... :o :oops:

Skrevet

Jeg går vist glipp av finalen i nr 15.Jaja.. Litt må en ofte for en god fordypningsoppgave.

Skrevet

Ja Linn3, skulle gjerne spilt men måtte jobbe!

Hei ~Alwa~ og Meteorac! Takk for det! Håper dere får en superduper helg!

Skrevet

Var no kjekt at du var innom i dag då!

- No skal me legga oss. Pally måtte berre bli 40 fyrst. VILLE ha mount før han la seg... :P

Skrevet

ja, han slippe no å betal masse for dyret og han da!

Skrevet

Skikkelig urettferdig ja.

- Skulle visst det før eg vart så glad i hunteren min. Jaja... ;)

Skrevet

men nå fikk du jo litt for silken da! 20 silke går forresten for over 50 s på AH så det er bare å selge!

Skrevet

Heihei

Pus har forelsket seg i å ligge i vasken på badet. Han flytter seg ikke en gang når vi skrur på vannet!

Skrevet
Heihei

Pus har forelsket seg i å ligge i vasken på badet. Han flytter seg ikke en gang når vi skrur på vannet!

:ler::ler:

Så du hadde skrevet til meg på msn i dag! trodde jeg hadde slått av pc'n før jeg dro på skolen, men det hadde jeg visst ikke...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...