Gå til innhold

Liv's liv...


liv

Anbefalte innlegg

Ja det ver koselig å treffe deg igjen L.

Da har jeg vært på Ikea.. Handlet for under 400!!!! og det ble ca 200 til gaven til siss, 45kr til kollektivet og ca 140kr ble ting til meg. Så det var da ikke så ille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til kampen i "morgen"..

Regner det i Oslo også? Vi var veldig klare for å dra, men nå er jeg egentlig glad vi lot det være... har billetter til første hjemmekamp, da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag ble det en rar dag, først veiledning og litt gruppearbeid, så hjem et par timer, så tannlegen i ti min (fjerne sting og se at alt gror som det skal) så hjem noen timer, så til Pride-kurs i kveld. så hjem igjen, og da er vel klokken rundt 22:30 tenker jeg.

Ellers så ser det ut som om vi blir litt til i hovedstaden. Er nesten ingen jobber å søke på i hjembyen. Mannen har fått tilbud om tjenesteleilighet, dvs leie billig av jobben.. Men han som bodde der tidligere måtte kastes ut av namsmannen først fikk han beskjed om. I dag fikk han beskjed om at fyren døde i en brann i Sverige i helgen. På torsdag var det en annen fyr på jobben der som døde, han hadde to barn i barnehagealder.. Trist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater Mead, Freud, Erikson og alle de andre teoretikerene som har en mening om persolighetsutvikling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dagens frokost ble litt potetgull og mozell, jaja ikke så veldig sunn her nei. Tenkte jeg skulle gå i dusjen og så steke ris til middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, nå fikk jeg lyst på Mozell :ler:

Hvordan går det med oppgaven? Hørtes ut som du var litt lei av visse teoretikere tidligere i dag... Jeg er dritt lei oppgaven akkurat nå! Skal intervjue på torsdag og fredag, får håpe motivasjonen kommer tilbake når vi har mer stoff å jobbe med! I dag har jeg hatt mest lyst til å lete etter jobber... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lete etter jobb gjør jeg hver dag! Fortsatt lei alle teoretikerene ja.. Og av 30 saksbehandlere i kommunen vi har praksis var det bare 8! som svarte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg får kontakt med barneverntjenesten i hjemkommunen min i morgen, sjefen der er vanskelig å få tak i altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg får kontakt med barneverntjenesten i hjemkommunen min i morgen, sjefen der er vanskelig å få tak i altså!

Hun er jo sykmeldt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg dra å jobbe med oppgaven. Møtes dere ofte eller Søndagsengel? ? Vi møtes kanskje annenhver dag, i to-tre timer og så er det hjem å skrive..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen og fredag blir en sånn stressedag igjen. Først skal vil til praksisveileder, så skal vi hjem igjen i noen timer, så skal vi på pridekurs i østfold. Hjemme i 21 tiden..

Fredag skal vi til en Østfoldskommune som har sagt seg villig til å svare på spørreskjema vårt. Så skal vi på bibl på skolen en tur.. Etter det så skal vi tilbake til den kommunen (det ble ikke fredrikstad..) for å hente skjemaene. (Sånn når en har dårlig tid!) Regner med å være hjemme i 16 tiden, så må jeg dra igjen kvart på seks for å sitte barnevakt. Jo det blir jo bra betalt da. Skal kanskje overnatte der, hun hadde et rom jeg kunne bruke så slapp jeg å være våken til hun kommer hjem. Vi får se... Er jo deilig å sove i egen seng men kan jo ikke ta taxipenger for å komme meg hjem når de sier jeg kan sove der.. Synes jeg i allefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg dra å jobbe med oppgaven. Møtes dere ofte eller Søndagsengel? ? Vi møtes kanskje annenhver dag' date=' i to-tre timer og så er det hjem å skrive..[/quote']

Vi jobber sammen hele tiden. Fem dager i uka, møtes 9.00 og jobber til 15-16. Noen ganger til 18-19... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Satt å så litt på babyshop i sta'. Lurer på om det er noe å hente på å handle sånt i Sverige? Ikke det at jeg trenger noe enda, men mins å husk at jeg har hørt at vogner er billigere der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver dere all teorien sammen og da eller?

Vi har ikke begynt på teorien ennå, mye av teorien avhenger av hva informantene trekker fram i intervjuene. Så det er mulig vi deler litt av teorien da. Men vi har blitt anbefalt å skrive alt sammen så alle skal "eie" stoffet. Så vi får se.

Jeg det er en del å spare på å kjøpe vogn, bilsete osv i Sverige ja. Det er en butikk i kjøpesenteret på Nordby som har mye fint. Kanskje det er babyshop?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyshop?

- Ventar du små? ;)

Det er lov å drømme litt.. Blir nok ikke riktig enda det..Først må jeg få meg en jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...