Gå til innhold

Liv's liv...


liv

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy

:vinke: Heia, flott at du er bedre, håper det varer, det gjør det sikkert. Når sånn der er over så er det de :)

Takk for besøket i dagboka, var koselig. Fortsatt God Påske til deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Håper du koser deg i påsken.

Sender ønske om gode dager,godt vær og godselskap.

Gulpåske :klem: fra bustis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA da var jeg tilbake fra påskeferie. Været ble bra det, I DAG! Ellers har det vært overskyet hver dag..

I går bar jeg å besøkte ei venninne som har fått baby. Så nydelig unge *skrangle*.. Og ikke hjalp det på skranglingen å komme tilbake til min lille svigerinne på 6 som har fått i seg alt for mye sukker en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i dag har jeg formatert pc'n. Den slet litt med et spill jeg har drevet å spilt.. Og selvsagt mangler jeg en del programmer da.. Men de skal jeg klare å finne på nett. Tar bare litt tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort, til meg? :) Endelig post som ikke er reklame eller det som værre er, regninger..

Nå er det bachelor oppgavetid. Ikke lett det der å komme i gang med oppgaven. I dag har vi ikke gjort noe, satt å jobbet sammen i halvannen time bare i går da. Men vi er så og si ferdige med projektplanen. Har bestemt oss for påstand:"barn under skolealder blir raskere plassert i forsterhjem enn eldre barn". Vi har begunnet den og delt ut litt teori som vi skal lese om. Så det var effektive 90 minutter i går.

I dag var det da meningen at jeg skulle ta meg en tur ned på høgskolen i oslo og se om jeg finner noe om psykiatri. Som er det jeg har ansvar for å finne noe på, men den magen min har gjort opprør igjen. Har holdt på først i over en uke, så har den vært noe snillere i påsken og startet opp igjen på mandag. Aner ikke hva som er feil med den jeg. Har tatt to imodium i dag, og skal ta en til snart så får vi se om det får roet magen litt.

Vi skal ha veiledning med skoleveileder i morgen. Så da får vi vell forhåpentligvis noen pekepinner på den projektplanen, om om vi har tenkt rett med oppgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!! Spennende å høre om oppgaven deres! Bacheloroppgaven er liksom det som opptar tankene for tiden... Skriver litt om vår i dagboka mi framover, så kan vi jo følge med på hverandres... :-) Snakka med noen fler i klassen i dag, de var ikke spesielt godt i gang, men så er vi jo bare på dag 2! Håper magen blir bedre da, eller så kanskje du bør ta en tur til legen? kan jo være allergi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen onsdag før påske men han kunne ikke ta noen tester da,for det var for seint på dagen, så jeg får ringe han om det ikke blir bedre i løpet av uka.

Nå skal jeg ned på onkel donald å møte skoleveileder. skal bli deilig å komme ordentlig i gang. Etterpå regner jeg med at vi skal jobbe litt og så har jeg tannlegetime kvart på fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo vi hadde veiledning på "Onkel Donald" som på dagtid er cafe, og kveldstid er utested.. Veilederen bor i Oslo, jeg bor i oslo, skolen ligger i Fredrikstad, så da er det lettest å ta alt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er helgen snart over og det er snart jobbe med oppgave tid igjen. I morgen skal jeg trekke to tenner, begge visdomstennene på venstre side så jeg synes litt synd på meg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes egentlig litt mest synd på bankkontoen min jeg da, men så lovet mamma å betale ca 1500 av det så det blir ikke så ille da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke bare to tenner, men tre tenner fattigere.. For da visdomstennene forsvant så viste det seg at på tanna jeg hadde fått hette på på ungdsomskolen, den bak ved visdomstanna, hadde hetta løsnet helt. Og for å fikse det var det ut med 5000! så jeg trakk den jeg.. men så viste det seg at den var ikke så lett å trekke da, så den ble operert ut! og nå sitter jeg her med tre tenner mindre, en stor pakke ibux, og prikkende leppe..Bedøvelsen er på vei ut ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da, det kaller jeg et skikkelig inngrep... :o Hvordan går det med deg? Jeg har aldri trukket tenner, men innbiller meg (og har hørt) at det er skikkelig vondt og ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...