Gå til innhold

Liv's liv...


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HeiHei begge to..

Fikk telefon fra pappa i sta'. Han må bort for å holde kurs og stemor ligger med litt over 40 i feber og influensa.. Så da blir det Fredrikstad i morgen, for å være barnevakt. Blir der helt til søndag tenker jeg..

Så søndagsengel? Dine to små, var det slik at de kunne stå skøyter så skal vi det på tirsdag, tror jeg da. Ta med kakao og sånt.. Om dere ikke har planer der dere hjertlig velkommen til å være med. (får vite i morgen om det er tirsdag det er karatetrening)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeiHei begge to..

Fikk telefon fra pappa i sta'. Han må bort for å holde kurs og stemor ligger med litt over 40 i feber og influensa.. Så da blir det Fredrikstad i morgen, for å være barnevakt. Blir der helt til søndag tenker jeg..

Så søndagsengel? Dine to små, var det slik at de kunne stå skøyter så skal vi det på tirsdag, tror jeg da. Ta med kakao og sånt.. Om dere ikke har planer der dere hjertlig velkommen til å være med. (får vite i morgen om det er tirsdag det er karatetrening)...

'

Å, det hadde vært kjempekoselig! Men de går på idrettsskolen på tirsdager, og var borte sist, så da bør de jo dra dit nå på tirsdag. Men vi må finne på noe en gang vi har barna begge to!! :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er idrettskolen?

Et tilbud gjennom byens idrettslag til barn... de får prøve seg på mange forskjellige idretter (ball, turn, friidrett, svømming, skøyter, lek osv). De koser seg veldig der! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk..

Jeg er syk... Sitter på do og kaster opp.. Så ut begge veier.. Ikke å anbefalle når en er barnevakt da.. Deilig at de er i barehagen. Har holdt på siden i går morges så jeg håper det gir seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg!!! :trøste: Godt du er ferdig med oppgaven da, så du slipper å bli forstyrret i arbeidet med den! Nå har jeg akkurat skrevet ut tre eksemplarer av min... Stiftet sammen to eksemplarer før jeg kom på at jeg skulle ha med et vedlegg... :-? deilig å være ferdig, og det blir enda bedre når den er levert! :-) God bedring, vi sees på torsdag (håper jeg, hvis du er frisk!?) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er faktisk mye bedre nå. Hodepinen har sluppet taket..(eller var det parasetten som har begynt å virke kanskje?)

Regner med at jeg kommer torsdag ja, kl 9:15?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er faktisk mye bedre nå. Hodepinen har sluppet taket..(eller var det parasetten som har begynt å virke kanskje?)

Regner med at jeg kommer torsdag ja, kl 9:15?

Nei, vi begynner 8.15 :-x og slutter kl 15...Og har utrolig kjipe forelesere den dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8:15? Hva? For å kjøre barn så må jeg opp i allefall halv 7. Stakkars unger! Og så må de være der helt til halv fire-fire.. Spørs jo hvor fort jeg klarer å komme over brua på den tiden av døgnet!

Vet at det er skjipe forelesere! Hmm. Har du foresten tid til en bytur etter at jeg har sluppet av barna hjemme? Eller blir det stress i forhold til turen på fredag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du foresten tid til en bytur etter at jeg har sluppet av barna hjemme? Eller blir det stress i forhold til turen på fredag?

Jeg håper å få pakka såpass mye i dag at jeg rekker det! Hadde vært koselig! :-) Lillebror har bursdag i morgen, så det er mulig vi skal et eller annet i forbindelse med det, men det er vel i såfall senere på kvelden... Kan prøve å få gitt deg svar i kveld!

Hei igjen! Som jeg skrev på msn passer det ikke med bytur i morgen likevel! Får ikke tid til å pakke i dag pga gjester... :-? Men håper vi kan ta det igjen under skrivingen av bacheloroppgaven? Passer nok sikkert godt med en oslo-tur for meg da!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg tilbake i hovedstaden.. Men er fortsatt ikke i form, flyr på do i et sett.. Ut både forran og og bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

- Innom for å prøva å bli litt kjent med ho eg spelar så masse med.. ;)

Trist å lesa at du er vorten sjuk.. :(

- Eg har nettopp hatt det same, berre uten oppkastinga. Kun diarè og kvalme.. Blærk.. Syns kjempesynd i deg!

Men me snakkast vel gjerne i Runetotem? :)

God betring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, hunter var så kjekt! :)

- Skjønar godt at du likar den godt også! :)

Er litt vanskeleg å komma vidare i questinga no, så det blir mest speling for å få nok xp til å bli høg nok lvl til å ta dei.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg faktsik mye bedre... Har ikke spist enda så det kan være litt falsk følelse da.. Men men..

Torsdag reiser vi til svigermor. Håper på å få til en tur på lørdag til ei venninne. Men det ser ut som om jeg må dra hjemmefra svigermor kl 0830 og er hjemme igjen 17:30, Og får være der i en hel time..

Men vi får se hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...