Gå til innhold

Liv's liv...


liv

Anbefalte innlegg

Der fikk jeg for å ikke pløye avisene hver dag ja..!

Ok, lykke til med oppgave og jobb etterhvert. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er fort gjort Mona! Koselig at du stikker innom.

Søndagsengel? Tusen takk for hjelpen med oppgaven i går. Den er forresten blitt bittelittegranne lenger og er på 3541 ord. Teorien er på 1979 ord. Gjenstår bare litt pirk her og der, og noen definisjoner av teorien. Hvordan ligger du ann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er fort gjort Mona! Koselig at du stikker innom.

Søndagsengel? Tusen takk for hjelpen med oppgaven i går. Den er forresten blitt bittelittegranne lenger og er på 3541 ord. Teorien er på 1979 ord. Gjenstår bare litt pirk her og der, og noen definisjoner av teorien. Hvordan ligger du ann?

Jeg har bare 2243 ord... Tenkte å bruke dagen i dag til å skrive, fram til jobb kl 16. Vet ikke hvor lett det blir, fikk beskjed for en time siden om at bestemor døde i dag... :cry: Skal prøve å få skrevet noe i allefall! Du er flink du! heldig som er så langt på vei! Jeg tror drøftinga mi skal gå greit når jeg har fått skrevet all teorien som skal med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var det meg du spurte?

kan godt finne på noe vi

Jepp det var det! :ler: Vil du være med Greeny og meg på cafe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo ja! Da er praksis straks ferdig. I dag, som var siste dagen, var begge veilederene mine syke. Typisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo ja! Da er praksis straks ferdig. I dag' date=' som var siste dagen, var begge veilederene mine syke. Typisk.[/quote']

Nei, så dumt da!! Fikk du ikke gitt dem gaven da? Og sagt takk liksom? Har du hatt evaluering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope jeg fikk ikke det, bare satt gaven på kontoret jeg.. Men da jeg skulle gå kom alle de som var igjen fra sosialtjenesten og barneverntjenesten med stor bukett med tulipaner! Og gave fra veilederene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det var veldig koselig i går. Fikk et fint kort av leder der hun takket for alt jeg hadde tilført kontoret, og at hun ønsket meg lykke til videre. Det var jo litt søtt da.

Men nå er det oppgaven som gjelder! Holder på å :murvegg: .... Har 4329 ord nå. Må ha en god del mer på drøften altså. Sliter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

Jepp det var det! :ler: Vil du være med Greeny og meg på cafe?

kan jeg vel

men kan jo finne på noe vi to også..

jeg tør å møte deg uten at grønnski er med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg og god søndag!

Ser du holder på med oppgaveskrivning - skal du bruke søndagen din på det, eller blir det tid til litt kos og avslapning også? :wink:

Moro med Sagen-seier i kollen i går da, fikk ikke med med meg det jeg. De hoppet sent, gjorde de ikke?

Ha en fin dag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det blir nok ingen fri i dag selv om det er søndag, her må det skrives!

Morsomt at Sagen vant, og så overlegent! 50 poeng er jo masse i hopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det bare å gå i gang med skrivingen. Har bare noen få ord igjen og regner med at jeg blir ferdig i dag.. Dvs. fri i mogen og tirsdag det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...