Gå til innhold

Liv's liv...


liv

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal ha veiledning på oppgaven torsdag 3. mars. Tenkte å maile oppgaven til veileder mandag 28. Kan vi gjøre som sist' date=' at jeg mailer den til deg og du mailer den videre til min skoleveileder? av en eller annen mystisk grunn får hun ikke åpnet dokumenter fra meg... :o Så kan du jo lese oppgaven min og gi tilbakemelding du også, hvis du vil/har tid? :-)[/quote']

Bare å maile meg den det vettu!

Jeg må sette igang med den hersens oppgaven jeg også. Tror det blir litt sånn fordeler og ulemper med familieplasseringer jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Nå har jeg mailet deg oppgaven min. Ikke send den til skoleveileder, jeg vil skrive litt til på den før hun får den. Så nå sendte jeg den egentlig i håp om at du hadde tid til å se på den... Står litt fast i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk. Det er bare hyggelig å kunne hjelpe.. Og så håper jeg at du kan inspirere meg litt når du får sett på makkverket mitt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk. Det er bare hyggelig å kunne hjelpe.. Og så håper jeg at du kan inspirere meg litt når du får sett på makkverket mitt også...

:ler: Skal lese den etterpå. Gleder meg! Håper jeg kan hjelpe, sånn at du får noe igjen for alt maset mitt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bare advarer' date=' det er bare litt teori det der altså. Selve drøften skal jeg jobbe med denne uka[/quote']

:) det går mye bedre med meg nå i hvertfall. Håper jeg... Bruker mindre teori enn sist, så kan jeg forhåpentligvis drøfte det skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå har jeg lest gjennom oppgaven din. Innrømmer at jeg er litt tom i hodet og ikke gikk den så veldig i sømmene, men sånn som jeg så den, så var den bra. Relevant teori. Kan lese gjennom den på nytt i morgen eller onsdag, evt resten hvis du skriver mer på den før det. Men du er jo mer nøye og pirkete enn meg, så du vet nok hva du driver med!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Meteora, ja snart helg, jobber til i allefall 8 i morgen.. Håper ikke det blir mye seinere enn det..

Libertas, det er bra noen er enig med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Heisann. Tusen takk for hilsen i dagboka mi :-D

Ser du snart er ferdig utdannet barnevernspedagog. Tøft yrke men sikkert givende på så mange måter også. Og hvordan du blir motatt som nyutdannet vil nok variere, noen ser på det som et stort pluss og andre som et minus.

Og de fleste som tar det på en mindre bra måte glemmer ofte at nyutdannede kan sitte på mye nytting ærfaring og informasjon fra utdannelsen som den eldre garde har gått glipp av. Nyutdanna hjelpepleiere/sykepleiere for eks. blir jo ofte sett ned på fordi de er nettopp det, helt til det viser seg at de kan gjøre jobben minst like godt og noen ganger bedre på grunn av ny lærdom de "eldre" ikke fikk med seg.

Hovedsaken er at man stoler på seg selv og ikke gir opp. Ha en fortsatt fin kveld :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alva.. takk for kloke ord..

Nå skriver jeg på skole oppgaven har 2200 ord, så bare 3000 ord igjen.. Bare og bare.. Men ferdig skal jeg nok bli..

Ellers så har jeg skrevet en jobbsøknad til i dag da.. Men det er enkelt å skriv de. Værre å komme seg ned til postkontoret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ikke særlig lenger med oppgaven.. Jaja.. Et eller annet skal jeg klare å levere! Men nå er det vel leggetid? Det er det som er farlig med disse online spillene.. tiden går så fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2300 ord nå. Det vil si at jeg er ca halvveis..

Innledning 557 ord. Den blir litt lenger for jeg må ha litt på begrensninger og litt på oppgavens videre gang. Endernok på ca 700 ord.

teorien er på 1475, Skal ha mer på veiledning til fosterforeldre, konflikter, og lojalitetskonflikter +konfliktløsning Så må jeg skrive noen flere ord på tilknytning og finne en def.

Drøften er bare 275 ord enda men den skal bli ca 2000 håper jeg.

Dette blir en tøff uke da.. Har fri i morgen, da skal jeg ha skrevet ferdig teorien, og ha minst 700 ord på drøft.

Innen fredag skal jeg ha skrevet enda 800 ord på drøft så da er drøften forhåpentligvis litt over halvveis...

Og oppgaven så langt på 4500, og da begynner jeg å bli ferdig.. Forhåpentligvis..

Men det er jo ikke bare ordtelling da, det skal jo inneholde noe vettugt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liv! Smugkikker litt jeg. :sjenert:

Det er snakk om å opprette 6 nye stillinger i barnevernet i Fredrikstad for å styrke den dårlige situasjonen der... Det spørs om forslaget går igjennom da :o

Lykke til i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liv! Smugkikker litt jeg. :sjenert:

Det er snakk om å opprette 6 nye stillinger i barnevernet i Fredrikstad for å styrke den dårlige situasjonen der... Det spørs om forslaget går igjennom da :o

Lykke til i alle fall!

Det gikk vel gjennom på onsdag? 4 nyopprettede stillinger + 2 fra utekontakten som flyttes inn i bvt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, barnevernet fikk nye stillinger onsdag kveld..

Ellers har jeg kommet meg litt frem med oppgaven i dag. totalt er den på 3160 ord nå. (det er uten om innholdsfortegnelsen og litteraturlista da). Skal skrive litt mer i ettermiddag men nå må jeg ha en pause..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...