Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

Ser ut som det kan bli en spennende oppgave! Du kan jo drøfte i stedet for å evaluere tiltaket. det fikk jeg beskjed om i dag... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stiiiilig frisyre, Liv! :Nikke: Jeg har vel egentlig ikke sett deg da, men jeg mener jeg har sett bryllupsbildet ditt - ligger ikke det i albumet?

Nå er det veldig, veldig lenge siden jeg har vært innom dagboka di, Liv - og ikke har jeg tid til å oppdatere meg på alt nå heller, men jeg håper at du har det bra og at det går greit med oppgava! :)

God tirsdagskveld!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen var fornøyd han også..

I dag har jeg vært på kurs, og så hos legen. Har en hudirritasjon som jeg har fått henvisning til å fjerne.. Sånn for sikkerhetsskyld mente han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei væren. Koselig at du stakk innom!

Søndagsengel.. Gidder du å logge deg på msn etterpå. Jobber med den oppgaven min og lurer på om jeg har tenkt rett!

Disposisjonen er i allefall så langt;

Innledning med case og problemstilling

målvalg; at fosterforeldrene ikke trekker fosterbarnet inn i familiekonflikt og at samvær med mor/mormor går greit..  

Teori, aktuell og  begrunnet teori

tiltak; veiledning – om gjennomføring av; starte veiledning.  

kartlegging/analyse; Hva er bakgrunnen i saken og hvorfor ansess det nødvendig at fosterforeldrene mottar veiledning.  

Drøftning

Avsluttning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei væren. Koselig at du stakk innom!

Søndagsengel.. Gidder du å logge deg på msn etterpå. Jobber med den oppgaven min og lurer på om jeg har tenkt rett!

Disposisjonen er i allefall så langt;

Yup! Logger meg på NÅ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hjelpen i går!

Veiledningen i dag gikk bra. Veileder har med den vesle på jobben, så i dag har jeg lekt butikk og tegnet tegninger! Nå må jeg få ferdig det møtereferatet.. Blir mange av de å skrive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er vist i gang med ansettelser nå..

De vil ha folk med masse erfaring for det skal være en åpen 4-24 - korttidsinstitusjon..

Så jeg tror ikke vi har særlig å stille opp med der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er vist i gang med ansettelser nå..

De vil ha folk med masse erfaring for det skal være en åpen 4-24 - korttidsinstitusjon..

Så jeg tror ikke vi har særlig å stille opp med der!

Oi, såpass ja! Er de i gang med ansettelser før søknadsfristen er ute?

Har du sendt det grønne arket tilbake til ntnu? Jeg har glemt det! Haster vel litt det nå. Hva sendte du med som vedlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det kommer snart da! Ellers får jeg ringe de på mandag!

Jeg driver å samler adresser til barnevernsinstitusjoner.. Skal sende åpen søknad til de fleste.. Har du hørt om Kompass? Liten institusjon med ungdommer mellom 12-16 år. ligger på Rolvsøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Håper det kommer snart da! Ellers får jeg ringe de på mandag!

Jeg driver å samler adresser til barnevernsinstitusjoner.. Skal sende åpen søknad til de fleste.. Har du hørt om Kompass? Liten institusjon med ungdommer mellom 12-16 år. ligger på Rolvsøy..

Har sett annonsen. Fristen har gått ut, men jeg tenkte å ringe dem i morgen for å høre om det kan være lurt å søke likevel. Den er nystartet, så det er jo mulig de får behov for vikarer... I følge veilederen min virker de veldig seriøse/proffe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samler adresser fra alle mulige arbeidssteder og skal sende en mail/åpensøknad rundt påske. Håper på i allefall et eller annet tilkallingsvirkariat eller vikariat på den måten...

For det hadde vært greit med en jobb med tanke på en fremtidig familieforøkelse! Som om det hadde vært opp til meg hadde skjedd.. Men så kommer den prakstiske siden av meg inn og roper høyt at jeg må få jobb! Og så er det jo praktisk med en leilighet også da!

Men jeg må innrømme at jeg er litt babysyk for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på hjembesøk og skrevet noen referater. Greit med alt en er ferdig med.

I kveld skal jeg bare slappe av. Vel, det blir ikke slapping enda da.. For jeg har vaskeuke.. og da må jeg bare vaske litt i dag da. Det er min tur til å vaske badene. Støvsugde de i går da, så det er bare vaske toalett, vasker og speil, og så dra over gulvene igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...